TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• S: 94' Mr2 Mk2 GTi, kun 37''km!!, 170hk

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #352386  av sindrejl

Har kommet over en mr2 mk2 som har tuslet svært kort og kan fåes til en veldig hyggelig pris.

Dette er altså en ekte 1994 modell med 170hk som har gått 37.000km. Noe spesiell styling her og der.
Merk, dette er privatsalg, men bilen står i sveits.

Selges ferdig på veien for 140.000kr

Ved interesse ta kontakt på sindrejll@gmail.com eller ring/sms 92280472.
Jeg foretrekker mail/sms pga heftig med jobb for tiden :)

Oppdatering: Nå har vi vært å kikka på bilen, kmstand kan garanteres, bortsett fra noen lag støv så er bilen strøken! :) Kun brukt til kosekjøring i helger, men da kona til eier ikke er noe spesielt fan av MR2, så har bilen stått parkert i garasje mesteparten av tiden. Original blå/sølv met lakk. Original fanger ble byttet ut etter en liten diskusjon med en betongblokk, der fangeren ga tapt.

Bilen har hatt en eier siden den var ny, lakken er original sølvblå metallic slik som avbildet i artikkelen. Det er bekreftet at det er den som er i bladet :)

Prisen er ikke diskuterbar, bilen blir også med 90% sannsynlighet kjøpt inn til norge uansett.
Vedlegg
500361457_v2_Big.jpg
500361457_v2_Big.jpg (44.05 kiB) Vist 1119 ganger
500361457_v2_2_Big.jpg
500361457_v2_2_Big.jpg (43.87 kiB) Vist 1119 ganger
500361457_v2_3_Big.jpg
500361457_v2_3_Big.jpg (33.31 kiB) Vist 1119 ganger
Sist redigert av sindrejl den 21 apr 2010 21:08, redigert 6 ganger totalt.
 #352393  av predator

Likte fargen på den meget godt. (Utvendig)
Hadde absolutt vært under vurdering om jeg ikke hadde en Mr2 fra før.
 #352395  av sindrejl

predator skrev:Likte fargen på den meget godt. (Utvendig)
Hadde absolutt vært under vurdering om jeg ikke hadde en Mr2 fra før.
særdeles spesielt innvendig ja, skal ha det.. heldigvis er slikt lett å fikse ;)
 #352672  av magnesmurf

Nytt gulvtepppe burde være inkludert i prisen :wink:

En hovedregel er at mange gode bilder av bilen selger!
Så hvis du får eier av bilen til å ta en del bilder, og du legger ut de, bør du være kvitt bilen på meget kort tid. Km.stand er jo unik, så den burde være lettsolgt. Spesielt nå som det snart er vår.

Åpenbare mangler på bildene burde også rettes opp før salg. (askebeger som mangler osv, det koster deg ikke så mye å rette opp slike småting, og du tjener bra på det når bilen selges. Den blir som sagt mye mer lettsolgt)

Hadde vurdert bilen selv, hvis jeg var på jakt etter mr2. Både fargen og km.stand trekker mye opp.
Men i mine øyne trekker stylingen invendig og utvendig ned. Det gjør den nok også i andres øyne ved salg. Det er som kjent lettere å selge en orginal bil.
 #352819  av erling

Syntes det var noe kjent med denne.. Så fant jeg den i et blad jeg kjøpte i 1998. :wink:

Den ser litt blåere ut og har en litt rar frontfanger i reportasjen, men alle andre detaljer ser ut til å stemme. Kjendisbil jo. :o
Vedlegg
MR2_Reportasje_1.JPG
MR2_Reportasje_1.JPG (421.1 kiB) Vist 973 ganger
MR2_Reportasje_2.JPG
MR2_Reportasje_2.JPG (330.5 kiB) Vist 973 ganger
 #352843  av sindrejl

Utrolig morro! Var litt spesiell farge på de bildene, forandret seg etter lyset ser det ut som, men må da være samme bil!
Jeg skal få en kar til å ta en bedre titt på bilen tror jeg :)
 #352878  av sindrejl

magnesmurf skrev:Nytt gulvtepppe burde være inkludert i prisen :wink:

En hovedregel er at mange gode bilder av bilen selger!
Så hvis du får eier av bilen til å ta en del bilder, og du legger ut de, bør du være kvitt bilen på meget kort tid. Km.stand er jo unik, så den burde være lettsolgt. Spesielt nå som det snart er vår.

Åpenbare mangler på bildene burde også rettes opp før salg. (askebeger som mangler osv, det koster deg ikke så mye å rette opp slike småting, og du tjener bra på det når bilen selges. Den blir som sagt mye mer lettsolgt)
Og akkurat derfor selges den slik den står for 140 og ikke 175 :)
 #353340  av bullit

Hvis dette er en 94 mod. burde det vel være Airbag på?? Jalla med sånt after-market ratt... Hadde denne bilen vært mer original hadde jeg vurdert den selv som en sommerbil.
 #354221  av sindrejl

bullit skrev:Hvis dette er en 94 mod. burde det vel være Airbag på?? Jalla med sånt after-market ratt... Hadde denne bilen vært mer original hadde jeg vurdert den selv som en sommerbil.
Det er montert sportsratt samt div andre deler, bilen selges slik den står nå med delene som står på.. personlig synes jeg det er stilig med noe annet enn org.

Om du er interessert i bilen og ikke bare troller, så er du velkommen til å ta kontakt pr mail