TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grøftelys

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #352846  av TopSecret

Har en 93 mr2 som jeg har slitt med å fått ut grøftelysa på i lenger tid nå, har mest vært for å få skiftet til xenon kit som jeg har liggende, men i dag røyk ene pæren så da må jeg skifte det enten jeg vil eller ikke :P

Har prøvd en rekke ganger selv, fått hjelp av kompiser, hatt bilen innom Toyota og flere småverksted uten at noen har klart å fått dem ut.

Så derfor lurer jeg på om det er noen her som bor i ålesund eller ikke så langt unna som kunne prøvd å hjulpet meg med dette? :)
 #352854  av stianøverland

det er bare å løsne 2 skruer på hver lykt. hvorfor får du de ikke ut ? fikk pelt ut mine på et kvarter :S
 #352863  av -magnus-

Frem med drillen :)
 #352964  av TopSecret

Problemet er at de er forsøkt drillet ut flere ganger av forskjellige personer, så er ingenting igjen av skruen, så sliter litt med den :|
Har begynt å demontere fronten for jeg skal ha på ny border front, er jo en million skruer for å få av fronten hehe :lol:
Er det sånn at grøftelysa må ut før man tar av fanger?, for meg så virker det sånn

Om det er noen her som har en border front brukt eller ny til salgs så skrik ut :D
 #353012  av TopSecret

Problemet løst, fått av grøftelysa og fronten :D
men må ha nye lykter da disse er ødelagt, noen som har til salgs?
 #353093  av w-132

TopSecret skrev:Problemet løst, fått av grøftelysa og fronten :D
men må ha nye lykter da disse er ødelagt, noen som har til salgs?

Eg har grøftelys :) måtte ta dem va når eg sjefta front =) så send meg melding på Pm om du er intreisert :D
 #353127  av ad92

sørg for å last opp bilder av xenon i grøftelysene da! Vurderer det samme selv :D
 #353253  av FireWalk

det ligger bilde av grøftelys med xenon i prosjekt tråden min. :-).
 #353383  av ad92

Kjedet meg så slo på stortromma å leste hele tråden :lol: Grombygg! Savner trd vinge å bredding da, hadde gjort seg det, sånn folk slutter å forveksle bilen min med din! Greit for meg da, siden din har 300 hk mer :lol: :lol:
 #353397  av FireWalk

ad92 skrev:
Kjedet meg så slo på stortromma å leste hele tråden :lol: Grombygg! Savner trd vinge å bredding da, hadde gjort seg det, sånn folk slutter å forveksle bilen min med din! Greit for meg da, siden din har 300 hk mer :lol: :lol:
Hehe.. vingen ligger i garasjen. Har blitt litt giddalaus nå i det siste. :p Ja jeg fikk melding senest for 2 timer siden: ute og ratter?? Var det du som var ute kanskje? Det var iallefall ikke meg, for jeg har jobbet 13 timer i dag og var således på jobb når jeg fikk meldingen. hehe :mrgreen:

Men er jo en del røde MR2er i Ålesund nå. Er jo ikke bare min og din. Er vel minst 5 stk tenker jeg. pluss noen svarte, en blå og en gul en litt lenger inne en plass (er i byen av og til ser jeg). Så er det en inne på haram, og en på vigra.

Er vel lettest å forveksle de røde. Man ser jo konturene av bilen, og om det er i mørket så er det vel ekstra vanskelig. :) Har du gjort noe med din nåda eller?
 #353405  av ad92

Er det så mange mr2er ute å kjører? Ser ingen jeg :(
Ikke rart folk forveksler våres biler da, begge er jo stylet og lav og for noen som ikke er så kjent med mr2 så er vell bilene identisk ved første øyekast.

Igår var det helt sikkert meg, kjørte en del.

Bilen har ikke blitt forandret siden sw20 solgte den, anser den som ferdig utseende messig vertfall. Hadde vært kjekt med turbo da :evil:
 #353520  av FireWalk

hehe.. ikke rart folk tar feil nei. Som regel tar jo folk flest feil av en helt orginal en og min også. Så det forbauser meg ikke :)
Ser du dem ikke? jeg ser en omtrent hver gang jeg er ute og kjører. Traff på en senest for en halvtime siden på vei hjem fra jobb.. :p Så bare noen kjente konturer i sidesynet, og kikket i speilet og kjente med en gang igjen ræva på en MR2 :-) Tror det var en svart en.

Kommer en kompis av meg med en 300zx på lørdag, så da blir det nok ut å cruise litt før kveldens obligatoriske drikking :D
 #353569  av Mr_Storbrua

ad92 skrev:fett! 300zk er rå
300zx ja...