TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød strøken Mk1 mjøndalen.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #352897  av magnesmurf

Så en rød veldig pen Mr2 mk1 ved rundkjøringen til brua over drammenselva i mjøndalen idag. Jeg kjørte toget bilen møtte, så var litt vanskelig å hilse.. Men må jo være noen her inne siden bilen så dønn strøken ut :)

Hadde hvite mangeeikede rally felger forresten.
 #353416  av Insanity

det er den gamle bilen min :P og ja den er dønn strøken. holder til i skotselva den nå.
 #353527  av Insanity

magnesmurf skrev:Artig:). Holder den nye eieren til på forumet?
tror ikke det.. skal mase litt på han.. :P
 #354309  av Insanity

hooope skrev:Nå er jeg med på forumet.
Og ja det er min bil. Skal prøve å hilse nestegang jeg ser toget..
velkommen inn klumpen :P
 #354342  av magnesmurf

Er jo ikke bare jeg som kjører tog da. :wink:
Men du får hilse når du møter en blå mr2 MKII i mjøndalen, flytter dit snart :wink:
 #354436  av hooope

magnesmurf skrev:
Er jo ikke bare jeg som kjører tog da. :wink:
Men du får hilse når du møter en blå mr2 MKII i mjøndalen, flytter dit snart :wink:

Hmm.. trodde du var lokmotivfører. Jeg holder til i skotselv, men har kammerater i kongsberg. Så det blir ikke så mange turer til mjøndalen, men skal prøve å hilse hvis jeg ser deg.
 #354438  av hooope

mr292 skrev:velkommen inn, skriv en post på AW11 registeret med bilder og spec's da :D (blir nyskjerrig når man hører folk har strøkne bilder :wink:
MR2 AW11 register
Bilder og specs kommer seinere. Må bare få tatt bildene:P
 #354440  av hooope

Insanity skrev:
velkommen inn klumpen :P
Takk,takk:) Det er en ære å være en del av ts-ogn:D
 #354574  av magnesmurf

hooope skrev:

Hmm.. trodde du var lokmotivfører. Jeg holder til i skotselv, men har kammerater i kongsberg. Så det blir ikke så mange turer til mjøndalen, men skal prøve å hilse hvis jeg ser deg.

Er lokfører :wink: Men det finnes flere lokførere og flere tog. Så hvis du skal hilse på alle tog du møter blir du nok fort beryktet blandt oss lokførere :wink:
 #354748  av JK86

fett.. l :D okfører ja.. er det sånn at dere har en pedal på gulvet som må tråkkes på med jevne mellomrom for at toget ikke skal sette på bremsene og stoppe..
 #354762  av magnesmurf

Stemmer det.
Den må holdes nede og trykkes på en gang i minuttet. Den er også koblet til kjørekontrollen, så hvis man beveger den kvitterer man systemet, og det går et nytt minutt før man må bevege kjørekontroller eller trykke på pedalen.
 #354818  av JK86

kjekt... så foresten denna rød mr2,n i går. rakk ikke hilse. kjørte forbi i hellanor bilen...hvis dere i nærområdet her trenger noe deler så kom innom så kan vi fikse en go pris og se hva vi får til... holder til i mjøndalen rett ved gamlebrua :D litt .O.T. detta men så han var ny på forumet.