TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #352945  av inzane2012

ja, da er det snart tid for bursdags feiring her i huset, madammen fyller år idag, så da må jeg vel nesten vere med å drikke og, kan sikkert telle på ei hånd alle gangene jeg har vert ute så langt i år ;)
 #352972  av TrustNo1

Da var reg reim, vannpumpe, hfhoe, dynamo/AC reim, kjølevæske,olje/filter skiftet. Og utrolig nok så fikk jeg bilen i gang igjen etter omtrent halve motorrommet var demontert :P

Hadde første kjøretur i år i dag, og det var digg :)
 #352995  av ArildM

Early morning reparasjonspils i sola, ikke å forakte 8)
 #353014  av ArildM

NÃ¥r var det sist noe galt med en pils da :?:
Nyydelig dag i dag :D
 #353023  av Sven

Tror noen må ta en titt i ordboka jeg 8)
 #353034  av TrustNo1

ArildM skrev:NÃ¥r var det sist noe galt med en pils da :?:
Nei, siden den måtte repareres mener jeg... :) (tørr vits)

Uansett, nydelig dag ja. Fikk vasket bilen i dag. Det kjipe er at jeg har 1km med grus/søle vei før jeg kommer ut på hovedveien :(
 #353048  av TrustNo1

inzane2012 skrev:Numedal, vet bare om èn plass som hete Numedal, og det ligger i vik i sogn ;)
Bor ca 30-40 minutter kjøring nordvest for Kongsberg :)
 #353053  av castman

TrustNo1 skrev:
ArildM skrev:NÃ¥r var det sist noe galt med en pils da :?:
Nei, siden den måtte repareres mener jeg... :) (tørr vits)

Uansett, nydelig dag ja. Fikk vasket bilen i dag. Det kjipe er at jeg har 1km med grus/søle vei før jeg kommer ut på hovedveien :(
Uff, det må være utrolig kjedelig :P
 #353054  av inzane2012

TrustNo1 skrev:
inzane2012 skrev:Numedal, vet bare om èn plass som hete Numedal, og det ligger i vik i sogn ;)
Bor ca 30-40 minutter kjøring nordvest for Kongsberg :)
ja, da blir det en smule langt unna for meg :) hehe
 #353115  av castman

Noen som vet hvor jeg bør kjøpe makita poleringsmaskin billigst mulig? Da tenker jeg på denne 1 roterende proff maskinen... :)
 #353152  av dca

sw20 du har ikke bilder av søstra di nå? 5 år etter lissom?

Henviser til 1. side i denne tråden! :)
 #353170  av inzane2012

dca skrev:sw20 du har ikke bilder av søstra di nå? 5 år etter lissom?

Henviser til 1. side i denne tråden! :)

haha :) nyskjerrig?? ;)

måtte facebooke litt og tror jeg har funnet ut at søstra hans heter Marianne Sunde Haugen :)
mest pga hu mest sannsynlig kommer i fra Ålesund sånn som broren sin, og at hu er medlem av gruppa for Høgskulen i Volda, men bortsett fra det er jeg ikke sikker ;) var bare en Lars Erik Haugen jeg fant noe informasjon om søsken på uten å legge til som venn ;)
 #353187  av Giske

castman skrev:Noen som vet hvor jeg bør kjøpe makita poleringsmaskin billigst mulig? Da tenker jeg på denne 1 roterende proff maskinen... :)
http://www.toolstop.co.uk/makita-9227cb ... 240v-p4048

Den kommer visst på 1800,- inkl frakt, og du får trukket fra den engelske momsen :-)
  • 1
  • 542
  • 543
  • 544
  • 545
  • 546
  • 1172