er supra non verdi 210 000 kr?hjelp,hjelp.
Drift-It skrev:skriv ordentilige inlegg, med mer info en dette, er ingen som kan svare på det spørsmålet der, legg ved link/infosupra non 1994 model.har kjørt 60 000km. den er rust fri helt orgenal.eieren vil ha ca 210 000 kr .jeg er ikke sikker om jeg skal kjøpe den eller ikke. Har veldig lyst på den men er den verdi pengene? Håper at noen kan hjelpe meg? Vil ikke kaste pengene mine på noe som er ikke verdi no.
Mr_Storbrua skrev:prisen må vel være latterlig høy om ikke det er skilt på den...hei
Drift it har jo hatt noen uregga jdm supra na til salgs for var det 40K og 60K
FS-Styling.no skrev:Hei
Bilen er en 1994 modell MKIV N/A med hvite skilt og garantert kilometer fra Toyota Hell bil i Trondheim. Bilen er MEGET strøken og verdt hver ei krone... i mine øyne er denne verdt mere. Dette er bilen til Kensa på forumet her!
Fredrik
sam skrev:heheDet er en fin, og i Norge ganske så unik bil.230 hk er helt greit også.Hatt lyst på den selv,og jeg er kresen
jeg ser at du vet alt om bilen.jeg henter den neste fredag. jeg er veldig glad i den supra men måtte spørre rundt folk som har mer peil.
takk for info.
sam
FS-Styling.no skrev:Hei
Bilen er en 1994 modell MKIV N/A med hvite skilt og garantert kilometer fra Toyota Hell bil i Trondheim. Bilen er MEGET strøken og verdt hver ei krone... i mine øyne er denne verdt mere. Dette er bilen til Kensa på forumet her!
Fredrik