TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mini-Østlands-treff 18 April | Over ! Bilder ligger bakerst

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#34543  av Goose

Kan ikke vi bare kapre plasen til Toyota i Tønsberg :D
Datoen vet jeg ikke om jeg kan denne dagen ennå, men kommer til å vite det neste mandag.

#34647  av bose

Farnes Auto ja.ligger 10-15 min uttafor Tønsberg.
Teie Torv er oxp genialt.ganske stor parkerings plass.gratis og greier

#34711  av Goose

Vi kab kjøre en kolonne gjennom tønsberg sentrum så kan vi kjøre på toyota parkare bilen og snakke akkurat som sist :D

#34815  av MRQuoc

kart over Tønsberg og omegn ..
Se og velg :P
Vedlegg
kart.jpg
kart.jpg (162.01 kiB) Vist 3734 ganger

#34851  av bose

Nå er det lenge siden jeg har vært hos Farnes,husker ikke åssen parekrinsplassen der ser ut,men teie torg er det stort og fint

#34917  av Stian

Plass og plass.....

Greit om det er litt plass nå da, Ser jo ut for at vi blir noen denna gangen.
Jeg kommer.....Om jeg ikke mister lappen føre da! :roll:
:twisted: Kjøre Pent kanskje, meeeen klarer ikke :twisted:

Kjøre kolonne fra Drammen!?

#34943  av MRQuoc

Teie torg ligger rett over på nøtterøy , vi må da passere nedre langgate , ( tbg sentrum ) . Tønsberg har også Bomring , helautomatisk faktisk. det koster 15kroner pr. passering , bommene ligger på 6 innfartsårer i byen, derimot en på kanalbruen .. Betaling skjer via fakturering eller igjennom autopass, man kan også dra innom 1 av 3 bensinstasjoner og betale for enkelte passeringer.

Farnes Auto , ligger på Sem, den ligger ganske bortgjemt , med smale "bak inudstribyggveier" .. parkeringsplassen er som så. Teie torg er en åpen plass for parkering , ellers er det parkeringshus rett ovenfor krysset for torget . det er ganske folksomt på lørdager , det anbefales ved bruk av teie torg at de legges til en søndag.

Vi har også Ollebukta , "Tønsberg småbåt havn , ligger ved Kanalbruen på tønsberg siden :] .. der kan det være god plass , men det spørs hvor mange som er i aktivitet der for å få ut båtene sine . .

En annen god eksemplar , men avhengig av tørr værforhold, Rett ved siden av Esso ved kanalbrua (nøtterøysiden) , der er det en stor fin gressplen som har fin plass for oppstilling ;) .. men denne plassen blir sørpete ved våt vær :] .
Via Esso Kanalen , har vi tilgang til Olje og rekvisita ( 20% avslag via meg ) , gratis bilvask ( maskin og høytrykkspyler , avfett. og tepperenser :P ) for dem som trenger det ... . .

#34953  av Replik

Hvis tidspunktet passer, stiller jeg opp :)

#34957  av PÃ¥l

Anbefaler ikke døgnet (dag og natt) siden dette er et rånested. nesten bare eldgamle granadaer o.l der! Under TS-OGN's verdighet spør du meg 8) Men Toyota forhandlern høres bra ut! :D

#34976  av MRQuoc

vi sosialiserer oss neppe med gamle granada'er, de er en helt annen rase og sjeldent vi som eiere av toyota kommer overens med tror jeg .. det merkes også ved nærmere forskning , at det er forskjellige samfunns-lag som kjører forskjellige biler .. men seff.. de er jo bilinteresserte de også .. men .. pr dags dato , har jeg enda ikke sett en granada-fører som ser nydusjet ut :P

#34979  av The Doctor

Jeg og mr.two kommer nesten sikkert nedover iallefall.. :D

#35063  av MRQuoc

Det letteste er å møte opp på Toyota Farnes , E18 nord og sør ender opp rett utenfor Sem , dere må kjøre innom Sem sentrum der er det noen Esso og Statoil .. om vi avtales å møte en av de plassene er det lettest for alle å finne møteplass. om vi også sier foreksempel Søndagen ( som tydelighvis har sol og varmt vær ) og sier kl. 14:00 , har vi fastsatt tidspunktet .. etter denne kan vi gjøre hva vi vil .. kjøre på lang lang rekke innom tønsberg eller bare drikke kaffe på Farnes ..
'
Jeg forandret topic til

mini-Østlands-treff 18 April | Sem (Tønsberg) 14:00 Statoil <- så får alle sette opp den dato'en .. selv vet jeg ikke om jeg kan .. men håper på det beste :]

andre ide'er ? legg dem ut :]

#35084  av Stian

6 uker til :roll:

:lol: :lol:

#35372  av MRQuoc

Stian skrev:6 uker til :roll:

:lol: :lol:
god tid for alle å stresse frem den dagen :P

#38047  av Stian

Venter enda... :shock:

DÃ¥rlig med bil for tia da..... :roll: