TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnes BlÃ¥ 95 Mr2.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #354128  av magnesmurf

Her er et annet og kanskje litt tydeligere bilde av høytsittende bremselys. Det kom orginalt på de fleste biler i Usa, england og Japan.
Vedlegg
x baklys hvite 1.jpg
x baklys hvite 1.jpg (87.17 kiB) Vist 276 ganger
 #354162  av magnesmurf

Ikke helt. Fordi det man har på innsiden av ruten er festet med dobbeltsidig teip. Og da dette det til slutt av, da teip ikke er noe glad i kulde og varme vekslende.

Og jeg limer ikke et bremselys på ruta. Så derfor tenkte jeg at det orginale hadde vært det fineste :wink:
 #354169  av predator

Er en JDM Mr2 på finn eller autodb som selges i deler. Vil tro den har list med bremselys i.
Men den er svart da.. :roll:
 #354180  av magnesmurf

Lista er ikke noe problem å få tak i orginalt. Men det å få tak i en blå en er verre. Det koster jo en del å få omlakkert en list også..
 #354182  av mr2storbrua

Skulle du ikke lakke fangeren da? Om du tar med den lista i tillegg, så blir det jo ikke så mye dyrere... Så lenge det ikke er skader på lista, er det jo bare å matte ned og lakke.
 #354192  av magnesmurf

Joda. Men det blir vel alikevel omtrent dobbelt pris vil jeg tro. Er jo nedpussing og lakkering av en ekstra flate.
 #354200  av Mr_Storbrua

Dobbel pris tviler jeg nok på ja.. Vil tippe det er rundt en halvtime ekstra arbeid, om den er hel i lakken fra før. Er jo forskjell på verksted, på hvor greie de er på sånn.
 #354214  av magnesmurf

Og ikke minst hvor god jobb de gjør :wink:

FÅr se litt etterhvert hva jeg gjør. Først skal jeg prøve å grave litt i england etter en slik list fra en blå bil..
 #354346  av magnesmurf

Da var speedomter skivene mine på vei.

Tok av dørtrekket mitt idag og dempet ene høytaleren. Så nå er det enda bedre lyd :D

Laget også ny mal i papp til å lage plate i frunk. Gjør et nytt forsøk med MDF plate først, og kan heller støpe glassfiber senere. Når jeg har tid og tolmodighet. Skal uansett ikke frakte så mye ting i bilen. Så da kan jeg prøve å lage en plate som ser bra ut, men ikke gir så mye plass i frunk.
 #354359  av ad92

Skjønner ikke hvorfor de skal se så veldig pent ut i frunken. Greit nok at forsterker osv er godt festet og at man lager det slik det går an å ha en bag nedi f.eks. Men hvor ofte åpner man frunken for å vise fram.... eh.. dempertårnene
 #354363  av Audun F

ad92 skrev:Skjønner ikke hvorfor de skal se så veldig pent ut i frunken. Greit nok at forsterker osv er godt festet og at man lager det slik det går an å ha en bag nedi f.eks. Men hvor ofte åpner man frunken for å vise fram.... eh.. dempertårnene
Leiker ikke bilbygger vettu ;) Ville tro det er ålreit når man treffes å kunne vise fram at bilen er gjennomført pen - hele veien. Jeg tenkte kanskje på å sette inn en flat-tv der f.eks. :mrgreen:
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 103