TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnes BlÃ¥ 95 Mr2.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #354377  av magnesmurf

Når det først sitter annlegg der, skal det være gjennomført :wink:
Derfor jeg vil ha det pent. Og har man litt bilstereo, og en ellers gjennomført bil, hvorfor ikke gjøre hele bilen gjennomført?

Mr292:
Skal prøve å spare pappplata, men den ble ikke helt nøyaktig. Så måtte skrive og tegne litt på pappskiva for å få et riktig omriss.

Pappskiva kan du glatt få, men det blir nok mye bedre hvis du bruker min ferdige plate til å tegne et omriss :wink:

Clubbzone: Flatskjerm! :lol: Genialt! :lol: :lol:
 #354379  av ad92

Ja, skjønner hva du mener. Hadde ikke mr2n vært bruksbil skulle jeg ha latt den stå i garasjen en stund så jeg fikk tid til å gå gjennom hele bilen :lol: Er ikke alle så er like full av gryn :(
 #354573  av magnesmurf

Er ikke stinn av penger jeg heller da, men legger mye arbeid i bilen likevel. Og det behøver ikke koste så mye :wink:

Gjort litt småplukk idag. Montert ny hornknapp og rattring. Ringen matcher bilens farge, og hornknappen har midship logo.

Har også begynt på de siste forberedelsene til annlegget. Og skal gjøre et forsøk på basskassene imorgen.
Vedlegg
min.mr2 nytt ratt.jpg
min.mr2 nytt ratt.jpg (455.27 kiB) Vist 289 ganger
 #354635  av magnesmurf

Ebay. Automobila tror jeg selger het. Men er bare å søke på mr2 mats. 80$
 #354658  av magnesmurf

Da var nytt deksel på plass i "frunk".

Ble mye bedre enn det gamle.

Det er nettopp støvsugd på bildet, derfor man ser masse striper i sueden. Fint trukket er det og, takket være hjelpsomme damehender til dama :D
Vedlegg
nytt deksel frunk.jpg
nytt deksel frunk.jpg (495.29 kiB) Vist 251 ganger
 #354666  av predator

Vakkert :D
Fikk lyst og herme litt, men er sikker på at den dagen jeg fjerner reservedekket, punkterer jeg.. :roll:
 #354667  av TrustNo1

Nice, det ble knallbra da :)

Bare vær obs på at forsterkeren får nok kjøling. Tror ikke det bør være noe problem, men gjerne dobbeltsjekk når du har spillt litt hardt at det ikke er kokvarmt under der.
Sist redigert av TrustNo1 den 24 apr 2010 17:22, redigert 1 gang totalt.
 #354668  av TrustNo1

predator skrev:Vakkert :D
Fikk lyst og herme litt, men er sikker på at den dagen jeg fjerner reservedekket, punkterer jeg.. :roll:
Jeg har kjørt uten i 5-6 år, har gått bra så langt :P
 #354669  av ad92

Kan jo være greit å ha noe vekt frammi der da, merker at den understyrer litt om det er glatt.
 #354705  av magnesmurf

Satser på dekkskum og kompressor jeg da :wink:

Når det gjelder vekta er jeg nok ikke langt unna reservehjulets vekt med forsterker og plate.. Selv om bilen sikkert har godt av å tynges ned ennå litt mer i fronten.

MÃ¥tte ta litt skrytebilder etter vask av bilen og 8)
Vedlegg
nyvasket.jpg
nyvasket.jpg (747.85 kiB) Vist 225 ganger
nyvasket1.jpg
nyvasket1.jpg (928.91 kiB) Vist 225 ganger
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 103