TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• trenger photoshop hjelp

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #354454  av JK86

som topic sier.. trenger litt hjelp med og få photoshoppa noen skisser av en 94mod primera p10 sedan. skal sende den til lakkering nå straks så vil gjerne ha litt hjelp me og lage noen skisser så jeg ser hva som blir best og har noe og levere til lakkereren... noen som kunne tenke seg og låne bort litt expertise.? (celicat.. eller noen andre) :D
 #354462  av JK86

okey. den ser ikke sånn ut nå siden den er styla og pussa ned men er nok letere og jobbe med disse bildene
69_-859511863.jpg
69_-859511863.jpg (47.01 kiB) Vist 665 ganger
03_-959583549.jpg
03_-959583549.jpg (40.46 kiB) Vist 665 ganger
håper disse kan brukes. fargene vi lurer på og bruke er en litt dyp blå foran og svart bak med en sølv stripe som deler det. lurer på og dele lakken så sølvstripa begynner ved starten av kanalen og går opp til bakrute. men er åpen for forslag. bilen skal til lakkering neste uke håper jeg så den er klar for utstilling i juni. takker utrolig masse for all hjelp da jeg og photoshop er veldig uvenner. :D
 #354464  av Scotty

Blir noe vanskelig å jobbe med den nederste fargen, blir mye bedre resultat med det øverste. Men uansett, oppløsninga er for lav til at jeg får gjort noe særlig.. Blir bare dårlig resultat.

Fant dette bildet.. Er lik bil såvidt jeg ser? Røper du navn på felgene dine så kan jeg sikkert photoshope de på så det ser mer likt ut..
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 071205.jpg
 #354471  av celicat23

En annen kjekk hjelp er Forza Motorsport på x-box. Velg en sedan som ligner sånn ca og lek deg i paint editoren der.
 #354472  av JK86

har ikke xbox. er ps3 frelst. så lenge det er en nissan primera p10 mellom 91-95 så er det greit. di har likt karr hele veien så burde kunne fungere. bare så jeg får noen ideer om hva som kler bilen best. hvor den sølv stripa som deler lakken skal gå osv. takker for respons og hjelp så langt
 #354546  av JK86

bump i håp om at noen ønsker og shoppe litt. hehe :D
 #354551  av Scotty

Tittet litt på Forza som calicat23 skrev.. fant en Nissan som ligna litt.. Har du noen eksempler på farger eller slik todelt du sikter til? Er det kun mørk blå foran og svart bak, med en sølv stripe som går fra bånn av hjulbuen foran til bakruta? Og en annen version med sølv stripe vertikalt ca ved bakruta?
 #354587  av JK86

spot on min venn.. hehe. høres ut somvi er inne på samma tanken. har ikke noen bilder kun ord fra brutter om åssen han vil ha det siden det er hans bil... :D så da håpa jeg dere kunne shoppe litt så har vi noe og vise lakkereren. og slutt resultatet kommer det så klart masse bilder av..