TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• styling- firma

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#27105  av MR2turbo

Christine, Jeg er rimelig sikker på at du må påregne endel tilpassing om du vil ha det bra.. Har enda tilgode å se et kit som passer rett på...
Glassfiber er sånn at det ikke bllir likt hver gang p.g.a. forskjell i tørking osv.. Dessuten er ikke to biler helt like.. Men med litt tålmodighet så går det bra ;)

#27116  av @lpher

Christine: du må i ihvertfall 'keep us informed' hva det blir til etterhvert da? ...nysgjerrig ;-)

@lpher

#27339  av christine

VeilSide skrev:Hmm...ja

Dem har jo fordelen ved at dem er hovedimportør og jeg må gjennom extra ledd... menne....

Kan selge begge kit`a til samme pris (kan vel også slå en symbolsk sum på 200,- på begge 2 bare for å være bittelitt billigere)

Jeg bestiller alle varer med flyfrakt slik at leveringstia skal være kortest mulig. Denne leverandøren har jeg ikke fått testa allverdens enda men regner med å få en indikasjon på hvor fort dem kan levere Erebuni sitt til meg i natt en gang.

Det er nok glassfiber begge 2 .. med mindre at Rs-Concept veit mere en meg siden dem er importør av Erebuni.

Håper du ble fornøyd med svarene.
takker for svar, hvor mye tror du det blir til sammen, når varene er kommet til meg her i bergen?

mr 2turbo
vi rekner ikke akkurat med at vi kan bare få det på bilen med en gang, men bare det ikke tar oss flere dager eller må betale andre for at det skal passe, det vil jo alltid bli litt arbeid..... :lol:

#27548  av VeilSide

Heisann ja

Nå har jeg tenkt å få leverandøren til å sende rett til kunder slik at alt vil gå litt fortere men må bare "godsnakke" med dem litt først ;)

Da vil det ikke bli noe særlig tillegg i prisen.

Men si det slikt at hvis du legger til 200 i stedet for å trekke fra så skal jeg nok få levert det hjem på døra di.

Men hvis du har tålmod i noen få dager (siden det er jul og ting tar bittelitt lengre tid) så håper jeg å få sjekka opp det med å få varene tilsendt direkte til deg.

#35482  av Tore

Har hørt litt av hvert om rs concept, noen får kjempeservice, andre venter vel fortsatt på varer fra i fjor...er grunner til å styre unna dem, er ikke "proffe"...