TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød strøken Mk1 mjøndalen.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #354850  av magnesmurf

Hva heter butikken\firmaet? Er det bare hellanor produkter dere forhandler?
 #354980  av JK86

butikken heter Hellanor A/S avd. Mjøndalen :D . ligger rett ved gamlebrua i mjøndalen. ta en tur innom en dag
 #355010  av magnesmurf

Skal jeg prøve å få gjort. Må bare få flyttet dit først :wink:
Regner med at den ligger på den siden av brua som ikke er mot sentrum? Der ser det ut som det ligger masse annen industri og.
 #355114  av JK86

stemmer godt det. det er 50 meter fra mjøndalen stasjon. mur bygget på høyre side når toget går retning hokksund
 #355163  av magnesmurf

Mange murbygg der. Er det det bak statoilen, eller det som ligger rett ved overgangen til jernbanen, med rød porter?

Finenr det nok uansett :wink:

Mener å huske fra min tid som mekanikker at hellanor hadde en avdeling i nærheten av drammen som utstyrte alle politibilene? Det er ikke dere?
 #355239  av JK86

hmmm. trur ikke det. håper ikke vi gjorde det.. men fult mulig. er det bygget bak statoil :D
 #355252  av TrustNo1

Har dere reflektorer som passer til MR2 mk2? Eventuellt pris? Mine er litt blasse, funderer på å skifte de ut. Har xenon i de om det er noe som passer bedre for det.

(dette ble litt offtopic, men det får være :P )
 #355258  av JK86

har hele lampa. men ikke løse reflektorer.
lampene heter som følger:

lampe uten p.lys - 1AE 003 427-011 pris- 467+mva
lampe m/ p.lys - 1AE 003 427-021 pris- 463,55+mva
 #355268  av TrustNo1

JK86 skrev:har hele lampa. men ikke løse reflektorer.
lampene heter som følger:

lampe uten p.lys - 1AE 003 427-011 pris- 467+mva
lampe m/ p.lys - 1AE 003 427-021 pris- 463,55+mva
Ok, var hele lampa jeg tenkte på egentlig ja :)

Får se ann litt, synnes prisen var ganske høy i forhold til mange ebay alternativer. Problemet er vel kanskje at mange av de på ebay ikke er godkjennt i europa?
 #355349  av JK86

sant det. er litt og gå på prisene her oxo. kan sikkert få justert dem en del til. var bare det de lå inne med på standar rabbatt kontoen. si ifra om du vil ha så justerer vi litt til :D
 #355363  av TrustNo1

Jepp skal tenke litt på det. Er det forresten egne lykter som er godkjente for HID? (Er klar over at man også skal ha lyktespyler og aut.høyderegulering, men det ser vi bort fra foreløpig :) )
 #355368  av JK86

det er ingen lamper som er det vel. rett meg om jeg tar feil her men er ikke HID en godkjenning for xenon ombygging?
 #355398  av TrustNo1

HID står for High intensity discharge. Det er metoden lyset fungerer på. Lyset lages av en lysbue som går igjennom xenon gassen.