TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min tur til tannlegen! haha

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #355707  av stianøverland

tiden var kommet for at jeg skulle til tannlegen i dag. reiste bort, satte meg på venterommet og kikket på veggene.
så kommer det en polsk mann ut med 3 haker og ropte navnet mitt på gebrokkent norsk. jeg ble med han inn i på rommet og satte meg i tannlegestolen hos den ikke norsk-talende mannen. han vippet meg bakover og satte på flombelysning i ansiktet mitt. deretter begynte han å grave rundt inne i munnen min, plutselig skvatt han til og ble helt stille. så kikket han rart på meg og forsvant ut døra i en fart.

en kort stund etter kom han tilbake med en norsk dame, og der satt jeg å gapa med masse verktøy i munn. han tok tak i leppa mi og dro den opp og pekte med hele kroppen.

da forstod jeg at jeg hadde glemt å ta ut snusen før jeg gikk inn :p

uforglemmelig ansiktsutrykk på polakken :P
 #355721  av stianøverland

nei var heldigvis ikke noe borring :P men lurer på hva han tenkte :P han så helt sjokkskada ut!
 #355767  av predator

Hehe... Drit bra... Gjørde det jeg også for noen år siden, da fikk jeg med meg antisnuse kampanje brosjyrer.. Bibel på over 20 sider med bilder over hvordan munnen min ble seende ut hvis jeg fortsatte.
Bruker en boks om dagen nå, som jeg gjorde da også. Ikke noen hull eller annen styggdom på mange år :)
 #355774  av stianøverland

samme med meg :P har holdt på siden jeg var 13(nå er jeg 20) og har ikke merket at noe har råtna :P

edit: har heller aldri hatt hull i tennene eller noen plager med de. bortsett fra noen jævla visdomstenner