TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tonny's innspirasjonstrÃ¥d for Mr2er

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #355824  av predator

Kommer til og legge ut bilder jeg har funne på nett til innspirasjon til meg selv og andre.
Tanken var når man har problemer og har lyst og selge/drite i hele bilen, kan man gå inn her
og se bilder av gromme Mr2er som kan gi en innspirasjon til og fortsette/gjøre ferdig prosjektet.
Til ei opplysning , så har jeg ingen som helst planer og selge eller drite i hele bilen, men har lyst på en
tråd her inne kun for rå / tøffe mr2er.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Fortsettelse følger....
Dere er også hjertelig velkommen til og sette inn bilder i tråden over mr2er dere synes er rå/pene. Også dere egene.
:)
 #355825  av predator

Ett par til :
Bilde

Bilde
Den så hadde ett så cleant motorrom :roll:
 #356309  av JK86

så den over me intercooler foran.. det må jo være effektivt men mye jobb og masse rør og bygge.. er røra lagt tvers igjennom hele bilen da? er det plass til det ?
 #356373  av BrennaRacing

JK86 skrev:så den over me intercooler foran.. det må jo være effektivt men mye jobb og masse rør og bygge.. er røra lagt tvers igjennom hele bilen da? er det plass til det ?
Det bildet er photoshoppa :)
 #356374  av hmsilset

JK86 skrev:så den over me intercooler foran.. det må jo være effektivt men mye jobb og masse rør og bygge.. er røra lagt tvers igjennom hele bilen da? er det plass til det ?
Må vel også sette seg spørsmål om det hadde vært særlig effektivt så langt fra motoren :wink:
 #356504  av JK86

ja det spørs hvor lønnsomt det hadde vært.. men så bra ut da :D
 #356510  av predator

Litt flere bilder. Noen av disse har sikkert blitt publisert før her på forumet.
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #356519  av JK86

noen som har peil på hvor frontleppa på den rød kan fås kjøpt? eller er detta oxo fotoshoppa.. :D
 #356720  av inzane2012

får slenge ut en av mine favoritt mr2'er på dette kontinentet, viser nøyaktig hvorfor mr2 ser desidert best ut i gult ! :)
Vedlegg
grimey.jpg
grimey.jpg (414.62 kiB) Vist 2183 ganger
mbland1.jpg
mbland1.jpg (390.99 kiB) Vist 2183 ganger
mbland6.jpg
mbland6.jpg (382.52 kiB) Vist 2183 ganger
hiding2.jpg
hiding2.jpg (274.29 kiB) Vist 2183 ganger
mbland8.jpg
mbland8.jpg (385.98 kiB) Vist 2183 ganger
 #359506  av magnesmurf

JK86 skrev:noen som har peil på hvor frontleppa på den rød kan fås kjøpt? eller er detta oxo fotoshoppa.. :D
Var det en leppe? Trodde den hadde kjørt over en løs del :lol:
 #359673  av ArildM

IMG_6453.JPG
IMG_6453.JPG (1.04 MiB) Vist 2125 ganger
Synes min egen Mk1 er blant de feteste jeg har sett :lol: 8)