Da jeg ikke har tid til å ta meg av denne slik den fortjener vurderer jeg et salg av min MR2 Supercharged 1988.

Denne bilen er en original MR2 Supercharged og må ikke forveksles med de ombygde bilene rundt omkring. Dette er så vidt meg bekjent Norges eneste i sitt slag (det står faktisk Supercharged i vognkortet).
Da jeg ikke fikk denne EU-godkjent for noen år siden fikk jeg det for meg at jeg skulle avskilte den og gjøre den om til et skikkelig råskinn. Tiden strekker imidlertid ikke til.
For å få denne EU-godkjent må bremsene overhales (nye skiver, overhaling av calipere) . Bilen har vært startet med jevne mellomrom og tatt vare på for å ikke forfalle. Clucthen er snart moden for utskifting, men ny følger med, se liste nedenfor.
Bilen er ikke rusten og har gått ca. 100K miles.
Utstyrt med TRD senkesett og dempere.
Lakken er original og i OK stand for en 22 år gammel bil.
Medfølger:
• 14 PSI Crank Pulley fra Fensport
• Stage 3 komplett clutch med lettvekts svinghjul
• Komplett sett Polyuretanforinger
• Komplett Stabstag kit fra Suspension Techniques
• Quick Shifter Kit
• Ekstra girkasse (den originale skraper litt i 3. Gir)
• Originale SC felger
• 1 sett 16” felger
Og for denne herligheten hadde jeg tenkt meg 75.000 kroner.
Kun seriøse henvendelser, ingen pruting. Dersom ingen vil gi det jeg vil ha for denne så beholder jeg den selv.
E-post: raymond@baastad.net
TLF: 92022782
Denne bilen er en original MR2 Supercharged og må ikke forveksles med de ombygde bilene rundt omkring. Dette er så vidt meg bekjent Norges eneste i sitt slag (det står faktisk Supercharged i vognkortet).
Da jeg ikke fikk denne EU-godkjent for noen år siden fikk jeg det for meg at jeg skulle avskilte den og gjøre den om til et skikkelig råskinn. Tiden strekker imidlertid ikke til.
For å få denne EU-godkjent må bremsene overhales (nye skiver, overhaling av calipere) . Bilen har vært startet med jevne mellomrom og tatt vare på for å ikke forfalle. Clucthen er snart moden for utskifting, men ny følger med, se liste nedenfor.
Bilen er ikke rusten og har gått ca. 100K miles.
Utstyrt med TRD senkesett og dempere.
Lakken er original og i OK stand for en 22 år gammel bil.
Medfølger:
• 14 PSI Crank Pulley fra Fensport
• Stage 3 komplett clutch med lettvekts svinghjul
• Komplett sett Polyuretanforinger
• Komplett Stabstag kit fra Suspension Techniques
• Quick Shifter Kit
• Ekstra girkasse (den originale skraper litt i 3. Gir)
• Originale SC felger
• 1 sett 16” felger
Og for denne herligheten hadde jeg tenkt meg 75.000 kroner.
Kun seriøse henvendelser, ingen pruting. Dersom ingen vil gi det jeg vil ha for denne så beholder jeg den selv.
E-post: raymond@baastad.net
TLF: 92022782
Sist redigert av Iveria den 17 mai 2010 22:44, redigert 1 gang totalt.