TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor skaffe seg bilskilt?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #356122  av FS-Styling.no

Hei

Noen som vet om noen som produserer bil skilt? Har sånn standard nummerplate på bila mi, da BT nekta og gi meg firkant skilt... Er jo det som er ment på bila da, men de påstod jeg fikk til og bruke vanlig skilt... vet jo MANGE her ute har firkant skilt på sine MKIV Supraer....

Men om noen produserer skilt så kan jeg lage meg et firkant skilt..

Noen som vet..? vet www.prodecal.se lager, men de er knøtt små og tilegnet MC.

Fredrik
 #356128  av Zepticon

setter du det på bilen kan du bli tiltalt for dokumentfalsk, ganske stiv strafferamme for sånnt.
 #356131  av celicat23

Zepticon skrev:setter du det på bilen kan du bli tiltalt for dokumentfalsk, ganske stiv strafferamme for sånnt.
+1 Ganske dårlig ide å lage egene skilt.
 #356169  av FS-Styling.no

Var det det jeg spurte om? Jeg spør igjen: Noen som vet om nettsider som lager skilt?
 #356172  av chrrish00

NULL STRESS! du blir bare bed om å bytte tilbake, i værste fall får du ikke kjøre vidre å må hente de orginale skiltene

www.showplate.se lager skilter sånn som du vill ha dem. bt ville ikke gi meg små skilter, så jeg bestilte bare selv :D
 #356187  av FS-Styling.no

Laga meg sånn før med kun laminert papir skrevet ut fra PC, og ble tatt... det blafra jo i skiltet... Ble stoppa... var ikke noe stress...

Noen som vet størrelsen på sånne omtrent fikanta skilt?

Da blir det bestilt firkant skilt :-)
 #356211  av ad92

Har kjørt meg lite skilt i front som ikke går ann å se omtrent uten å ligge på bakken, ble stoppet i går. Ingen som sa noe om skiltet