TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen rappa MR2 merket mitt!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #35569  av Lady_in_MR2

Noen har vært så utrolig teit å røska av det hvite MR2 merket mitt bak!!
Det var der da jeg vaska bilen min igår.Var ute å crusa hele kvelden, la meg i 3 tida, hørte at det var litt bråk å sånn utafor vinduet mitt da, men gidda ikke å sjekke...
Merka at det var borte idag.
Sikkert noen idioter som har hatt det utrolig morsomt i fylla... :evil:
IRRITERENDE!

Hvor får jeg skaffa meg et nytt et da?Noen som vil selge meg et brukt??

#35584  av CelicaTurbo

Toyota har vel slikt men det tar kanskje noen dager å bestille.. kan ikke helt se for meg at det koster så mye?

Ellers var det jo en delebil som ble annonsert her for en tid tilbake da, men husker ikke hvem som hadde den.. du kan jo prøve søkefunksjonen på forumet om ingen andre husker hvem dette var :)

og, litt kjedelig når slikt skjer men i det minste gjorde dem ikke noe værre :?

#35591  av Lady_in_MR2

Ja, det er sant. Det kunne ha vært mye verre enn det der...
Men hva er vitsen da??hva tenker folk på når de gjør slikt :?
De skal vel henge merket opp på veggen nå da eller lime det på bilen sin...
Jaja, jeg får bare stikke innom toyota å høre da...Begynner å kjenne meg igjen der nå,hehe...
åh ååoo der kommer hun blonde jenta å spør om deler igjen...

#35592  av Mr2 Mk2

Lady_in_MR2 skrev:Jaja, jeg får bare stikke innom toyota å høre da...Begynner å kjenne meg igjen der nå,hehe...
åh ååoo der kommer hun blonde jenta å spør om deler igjen...
Hmm hva om det er noen på Toyota som gjør dette,slik at de får se deg igjen? :lol:

Men det er vel fullt mulig å skaffe seg et slikt merke fra et vrak eller no..

#35595  av Lady_in_MR2

hehe :D nei det tror jeg ikke du!!
Ja tenkte litt på å ta noe fra et vrak ja. Trenger en del til også. Motoren til vinduet mitt på høyre sida er ødelagt. Og en ny koster 2600kr...

#35602  av CelicaTurbo

Det er Thaulow som hadde en delebil: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 2+skade%2A

Men jeg mener å huske at det også var en annen person som hadde en slik bil tilgjengelig den siste måneden eller to?

Mulig du kan få en vindusheis motor fra ham?

#35610  av MR2turbo

jeg har ett sånt merke til deg.. ;) Har kun senter-delen igjen av de gamle baklysa og der er det ett sånnt merke..

#35615  av sindrejl

morsomt å ødelegge biler i fylla ja... :roll: teitinger

#35624  av chris

cameleon har jo en bil som ikke brukes så mye for tiden ;)

#35648  av cameleon

chris skrev:cameleon har jo en bil som ikke brukes så mye for tiden ;)
Hehe, sant det Chris :wink: Vet ikke akkurat om du finner emblemet bak på bilen, men hvis du leter nok mellom glass o.l så kan det hende du er heldig :P

Men jeg kan ikke si at jeg husker å ha sett et mr2 emblem på bilen min :? Noe alle dere andre har som ikke jeg har/hadde