TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• LÃ¥ne/leie bilhenger..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #356571  av Stian AB

Hei.

Noen jeg kan låne eller leie en bilhenger av 20-23mai?
Hadde planer om å frakte mr2èn til Gatebil på henger, siden det er tryggest. Bensinstasjoner tar jo helt ville priser for å leie ut :(
Jeg har henger lappen, og har kjørt mye med stor henger før.
Bor i Drammensområdet;) Send meg en pm hvis du har eller vet om noen jeg kan låne eller leie bilhenger av :D

Mvh Stian
 #356577  av mralp

Jeg har selv lånt fra Bautas, de er vel landsdekkende og lette å låne fra. Overkommelige priser dersom du kan låne via jobb (som ofte har ok rabatter). Tror ingen private låner bort hengere "gratis", da de koster betydelig i innkjøp :?
 #356607  av Stian AB

mralp skrev:Jeg har selv lånt fra Bautas, de er vel landsdekkende og lette å låne fra. Overkommelige priser dersom du kan låne via jobb (som ofte har ok rabatter). Tror ingen private låner bort hengere "gratis", da de koster betydelig i innkjøp :?
Bautas skal jeg høre med :D Takk for tipset..
 #356786  av castman

Siste jeg sjekket på en lokal statoil stasjoen her larvik skulle de ha 500kr for et døgn. Synes ikke det er så ille på tanke på hva slags behandling disse hengerne egentlig får :P
Vurderer om jeg skal begynne å leie min BJ henger også, men må jo skrive kontrakter og gå over hengern med microskap hver gang. Så frister egentlig ikke så mye akkurat.
 #356806  av Stian AB

castman skrev:Siste jeg sjekket på en lokal statoil stasjoen her larvik skulle de ha 500kr for et døgn. Synes ikke det er så ille på tanke på hva slags behandling disse hengerne egentlig får :P
Vurderer om jeg skal begynne å leie min BJ henger også, men må jo skrive kontrakter og gå over hengern med microskap hver gang. Så frister egentlig ikke så mye akkurat.
600 skal de ha her:P

Har sjekka hos bautas og alle andre utleiesjapper i byen, men ingen som har. skal prøve å få bilen opp på en vanlig henger fra jobben, som er 1,80bred og ikke så veldig høy..må bare måle bredden på mr2èn først :D
 #356838  av mralp

Jeg har kjørt min mr2 på vanlig henger, men det var et h**** å få bilen på (var for lite tipp og alt tok nedi, løftet bilen på frontfangern). Hengeren hadde karmer så jeg måtte krype ut vinduet for å komme meg ut, det ble med den ene gangen :D
 #356872  av Stian AB

mralp skrev:Jeg har kjørt min mr2 på vanlig henger, men det var et h**** å få bilen på (var for lite tipp og alt tok nedi, løftet bilen på frontfangern). Hengeren hadde karmer så jeg måtte krype ut vinduet for å komme meg ut, det ble med den ene gangen :D
Det er planen min også, krype ut vinduet :lol: Får prøve en gang, å lære av mine feil..hehe
 #357381  av castman

Sjekk på finn/torget om det noen som leier ut en god henger til din bil, der du bor :)