TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #356445  av Toyota-rav4-2002

stianøverland skrev:var på butikken ista. så stod det en liten guttunge på utsiden å kikka på bilen når jeg kom ut.

gutt: er det din bil? den var tøff!
meg: det er min ja, hehe, tusen takk
gutt: går det an å åpne motoren?
meg: klart det, vent litt skal jeg åpne for deg(så gikk jeg å åpnet foran :P)
gutt: wow, det var tøft nedi der!
meg: neimen! se der, noen har sjålet motoren min, jeg må forte meg å kjøre å finne meg en ny motor, hadetbra

brombrom :P
Haha:) :)
 #356464  av inzane2012

hehe, nice stian :)
er mange unger her i bygda mi og som kommer bort til meg og sier at jeg har den kuleste bilen i verden ;) hehe

beste var sønnen til ei jeg jobba med før, di hadde såtte på en benk i sentrum når jeg hadde kjørt forbi hvor sønnen hennes bryter ut: "ååååååhh se mamma, en skikkelig racerbil!!!" :) mora sa ho hadde aldri sett han så stor og rund i augene før ;)
 #356809  av Giske

inzane2012 skrev:nå gleder jeg meg til alle pakkane min kommer ;) masse bilpleie produkt ;)
Hva har du bestilt?
Skal bestille meg noe stæsj jeg også..elsker å få pakker i posten 8)
 #356821  av inzane2012

Giske skrev:
inzane2012 skrev:nå gleder jeg meg til alle pakkane min kommer ;) masse bilpleie produkt ;)
Hva har du bestilt?
en "grunnpakke" jeg har bestillt, siden det eneste jeg hadde fra før av var en pose med polergarn fra biltema, en 5pak med biltema svamper og en boks med turtlevax classic :)

så nå har jeg bestillt inn dette :)
1 x MICROPAK Ultra Plush 10 pakning
1 x Swissvax Autobahn Felg Voks 50 ml
1 x Swissvax Felg kost
2 x Uber pads 4" (Også Cyclo) Orange 2-pack
2 x Uber pads 4" (Også Cyclo) Green 2-pack
1 x Mothers Ekte lammeull vaskehanske.
1 x NanoLotus® Bilglass Forsegling Profesjonell Sett (BEST I TEST)
1 x Banana Wax 500 ml
1 x Paint Cleaner 500 ml
1 x Mothers Wheel Brush
1 x Mothers Clay Bar System
1 x Prickbort 1l

tenker på å bestille inn den billigste entry pakken fra svissvax og, samt noen store microfiber håndkære til tørking og buffing ;)
 #356841  av Giske

inzane2012 skrev:
Giske skrev:
Hva har du bestilt?
en "grunnpakke" jeg har bestillt, siden det eneste jeg hadde fra før av var en pose med polergarn fra biltema, en 5pak med biltema svamper og en boks med turtlevax classic :)

så nå har jeg bestillt inn dette :)
1 x MICROPAK Ultra Plush 10 pakning
1 x Swissvax Autobahn Felg Voks 50 ml
1 x Swissvax Felg kost
2 x Uber pads 4" (Også Cyclo) Orange 2-pack
2 x Uber pads 4" (Også Cyclo) Green 2-pack
1 x Mothers Ekte lammeull vaskehanske.
1 x NanoLotus® Bilglass Forsegling Profesjonell Sett (BEST I TEST)
1 x Banana Wax 500 ml
1 x Paint Cleaner 500 ml
1 x Mothers Wheel Brush
1 x Mothers Clay Bar System
1 x Prickbort 1l

tenker på å bestille inn den billigste entry pakken fra svissvax og, samt noen store microfiber håndkære til tørking og buffing ;)
NAJS! ;-) Store mf-håndklær er forresten gull verdt, tror jeg skal bestille meg et par til. Lurer litt på den Sw autobahn voksen også! Hvor har du bestilt dette? :-)
 #356859  av inzane2012

bestillt det litt overalt egentlig, blankbil.no, autoboss.no, scandicshine.no, autobahn-bilpleie.no...
ser jeg glemte å bestille shampoo og da :( menmen, kan ikke huske på alt her i verden heller ;)
 #356912  av mailman1

mmm.. banana wax.. Hvorfor finner jeg det opphissende. :P

ei 6-8 år gammel jente gikk forbi meg med mora si. "Se den tøffe bilen mamma"

Jeg kødder ikke. Hadde pedofile vist om hvilken barnemagnet MR2 var, så hadde vi alle vert i varetekt under mistanke for overgrep.

hmm. mange av dere som blir stopp mye av purken sier dere? Nå vet dere hvorfor. Dem speider etter pedojævler. . :lol:
 #356916  av mailman1

hvordan vet du det :?: :shock: :lol:
 #356934  av christer

inzane2012 skrev:hehe, ja er jo akkurat stort nok bagasjerom for å oppbevare en unge yngre enn 12 år så ;)
yngre enn 12?
vi klart å skvise bror min oppi, han er 185 høy og veier 90kg. 8)
  • 1
  • 552
  • 553
  • 554
  • 555
  • 556
  • 1172