TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spottings Tønsberg.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #326265  av Giske

Mye mr2 på veien her for tiden gitt..

Møter på en sort og en hvit mr2 mkII stort sett hver morgen på veien mellom Gilde og Sem kirke.

Samt at jeg så 2 stk sorte (strøkne :shock: ) mr2 mkII i nedre langgate i byen tidligere i dag.

Og en blå supra mkIV har jeg sett et par ganger i området her også..

Noen her inne eller??:)
 #326290  av pkgrette

den sorte med gullfelger var meg:D samt en 200sx som lå rett bak eller forran ekke sikker
 #326304  av Giske

pkgrette skrev:den sorte med gullfelger var meg:D samt en 200sx som lå rett bak eller forran ekke sikker
Oi, så kult:D
Jeg satt i grøfta ved siden av mcdonalds sammen med en russegjeng, hehe..

Hva gjorde du i Tønsberg på 17.mai? bare rulla rundt?:p
 #326970  av pkgrette

var på tønsberg messa pleier det vært år;P også er det fett å cruse rundt på den dagen alle er ute:P
 #327051  av Giske

pkgrette skrev:var på tønsberg messa pleier det vært år;P også er det fett å cruse rundt på den dagen alle er ute:P
Aha;-)
Jaja, får vist frem bilen litt da! 8)
 #353400  av M4ts

Drar opp en gammel tråd :P Møter en hvit Mk1 (litt eldre mann bak rattet) noen ganger rundt her. Noen her inne? (: Prøvd å hilse et par ganger, men ikke alltid man rekker det gitt
 #354005  av bose

Det er fattern som kjører rundt i gammlebilen min! :lol:
Hva er det du kjører foresten? Vi kan jo ta et lite treff neste gang jeg er i Tønsberg :)
 #354100  av M4ts

ah haha :D jeg kjører en hvit mk2 ^^
 #356437  av M4ts

Så faren din igjen Bose :P Også så jeg en Gul mk3, jeg hilste, men ikke sikkert du så :)
 #356919  av mk3bg

om den mkiv er v rattet så er det nok mr tønnesland...... us spec og singelturbo
 #356923  av M4ts

ah. Husker ikke, kom litt brått på :P Fin var den hvertfall :D
 #356977  av TrustNo1

Ikke mange andre hvite mr2'r å se gitt. Er din NA eller turbo?
 #356991  av M4ts

NA desverre :P skulle gjerne hat det lille eksta :twisted:
 #358790  av M4ts

nå møter jeg på litt av hvert her ute :D sett 1 celica(mørkegrønn?) 1rød mk1, 1gul og rød mk3. Ser også en sølv celica med noen fine felger:) parkert uttafor elkjøp ved biltema :D
 #358822  av Giske

Jeg spotta deg, Mats, på mandag utenfor rimi(eller er det rema 1000?) på borgheim ;-) Ganske sikker på at det var din bil ihvertfall, hehe.