TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn vÃ¥rtreff i Drammen. 16\5-2010. Flest mulig mÃ¥ stille!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #356904  av FireFox

Bare en liten ting jeg kom på.. er ikke parkeringsvaktene rimelig hissige på cc? tror man får bot for å stå der på søndager også.. vi kunne jo stått i fjordparken? de er jo 100m unna og er en stor parkeringsplass (bak osram bygget)
 #356905  av Supramk3turbo

Neida, vi tar sjansen på CC, vi har jo ikke parkert der, vi bare oppholder oss der :D Mye finere på CC også :)
 #356907  av mailman1

Hadde jeg vert parkeringsvakt så hadde jeg tråkka litt varsomt . :D

men ja vi kan jo flytta oss vis det skal være noe problemer i det hele tatt.
 #356978  av TrustNo1

Haha, jeg har klart å få parkeringsbot tidligere mens jeg satt i bilen. Fler som har klart det?
Vakta skrev faktisk ut lapp og la den på ruta mi :P

Men sendte inn klage og slapp faktisk unna etter litt om og men.
 #356980  av TrustNo1

Sjekket forresten storm og yr nå. Virker som om utsiktene ser noe bedre ut, iallefall på ettermiddagen. I følge yr skulle det bli delvis sol og opphold fra 18 og uttover. På storm står det også opphold fra 18 og uttover.

Dersom dette holder ved også i morgen, hadde det vært en idee å kjørt treffet litt senere på dagen?
 #357004  av mailman1

da har jeg bestilt hotell for i natt :P

orker ikke kjøre klokka 4 om mårran og så hjem igjen på en dag :!: Fint vær i stavanger. Så det blir nok "T-top off" over fjellet.. gleder meg allerede :)
 #357009  av NatroN

BamseBrakar skrev:når på dagen blir detta egentlig? :P er jo godset kamp klokka 18:P
Er det ikke derfor man har radio i bilen? :)

Så treffet blir avvikla selv med regnvær?
Tror vi blir en 3-4 stykker nå fra Nissan, og vi gleder oss! :)

Er det noen som tar ansvar for griller osv? Eller blir alternativet ved dårlig vær en burger på shell?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14