TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor langt har bilen din gÃ¥tt trÃ¥den :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #357273  av predator

2000 Astra 1.7Tdi 279.431km
1992 Mr2 Usikker da speedoen er unøysktig for tiden, men telleren viser 181 k og noe.
 #357312  av chris

Bare for å sette en standard her :P

Foreldrene mine solgte i fjor en '62 Scania buss. Den var tidligere gått som rutebuss i Finnmark, men som de kjøpte på 80-tallet og bygde om til camping. Denne hadde rundet kilometertelleren et par ganger og var gått over 2.000.000 km , med kun ÈN motoroverhaling :D
 #357316  av 200sx RB power

chris skrev:Bare for å sette en standard her :P

Foreldrene mine solgte i fjor en '62 Scania buss. Den var tidligere gått som rutebuss i Finnmark, men som de kjøpte på 80-tallet og bygde om til camping. Denne hadde rundet kilometertelleren et par ganger og var gått over 2.000.000 km , med kun ÈN motoroverhaling :D
Desto eldre, desto beder seier eg :D Har sjølv ein ascona b til pendle bil, den har kun gått 118,000km. Men er moden for motor bytte, har hatt ein enorm rådebank i over tre år no, men den berre går og går :twisted:
 #357318  av Toyota-rav4-2002

200sx RB power skrev:Desto eldre, desto beder seier eg :D
Blir nesten sånn ja, for når bilen har gått en del, motoren "er begynt å gå fra hverandre", deler må byttes ut, og når det er gjort, går den nesten bedre enn når den var ny (litt hardt tatt i da men), den bare går og går :) .
 #357344  av Giske

Min celica runder hvert øyeblikk 260 000...motoroverhaling for rundt 16 000km siden, og nå lekker den jaggu olje igjen :roll: