TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Infinity Kappa i mkIII Supra? (SupraTurbo)

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#35590  av @lpher

SupraTurbo skrev:Men da finnes de i flere farge varianter da?
For din er sølv,(eller?) mens den jeg tenker på var svart...
8) Skjønner forvirringa ja :-)

DXZ928 - 2002 modell - børstet aluminium med sølv finnish.
DXZ925 - 2002 USA-modell - børstet aluminium med sort fininish.
DXZ935 - 2003 USA-modell - børstet aluminium med sort fininish.
DXZ938 - 2003 modell - børstet aluminium med mørkgrå finnish.

I tillegg finnes det sikkert et utal asiatiske versjoner? ;-)

Når folk skal selge forskjellige produkter linker de gjerne i hytt og gevær stort sett alt de finner....så i ditt tilfelle om den er sort...så har den ikke RDS radio etc. Om den er lys-sølv...så er det en gamlere modell....men om den har mørk-sølv finnish så er det den siste versjonen :-)

@lpher

#35737  av SupraTurbo

Da var det et faktum:Infinity Kappa 693.1I sikret til kassa bak, da mangler bare den spilleren.... Og forsterker og ny suber, men det får bli senere.... :(

#35754  av @lpher

SupraTurbo skrev:Da var det et faktum:Infinity Kappa 693.1I sikret til kassa bak, da mangler bare den spilleren.... Og forsterker og ny suber, men det får bli senere.... :(

Alt til sin tid..med litt tålmodighet så ordner det meste seg ;-)

@lpher
 #37098  av SupraTurbo

Ja da va eg helt ferdi bak i går kveill. Alt va ferdi, vart foresten jævli bra bak der me filt og bare eit diskre firkantet vindu over forsterkern, å når en snakke om sola så funka plutselig ikke forsterkern.... Alt e sjekka, kabla, sikringer, eg ha målt at dein får strøm, styrestrøm å at det e jording..... :? :? :?: Dein funka når eg tok dein ut å dein ha loggi helt i ro sia da.... :?: Skjønne itj nå eg!

@lpher: E dein brukan dein blaupunkt som dåkker har på tilbud no, dein 5 kanalern?? TS-OGN spesialpris??? :D :D

ååååååå!!! Hate å plages, spesielt når eg itj har peiling på ka det, å itj i det heletatt har peiling på ka det kan værra!!!!
 #37136  av @lpher

SupraTurbo skrev: Ja da va eg helt ferdi bak i går kveill. Alt va ferdi, vart foresten jævli bra bak der me filt og bare eit diskre firkantet vindu over forsterkern, å når en snakke om sola så funka plutselig ikke forsterkern.... Alt e sjekka, kabla, sikringer, eg ha målt at dein får strøm, styrestrøm å at det e jording..... :? :? :?: Dein funka når eg tok dein ut å dein ha loggi helt i ro sia da.... :?: Skjønne itj nå eg!
Wierd...du får poppe innom når du er i nærheten da? :-)
SupraTurbo skrev: @lpher: E dein brukan dein blaupunkt som dåkker har på tilbud no, dein 5 kanalern?? TS-OGN spesialpris??? :D :D
Sender deg PM med priser i morra :-)
SupraTurbo skrev:
ååååååå!!! Hate å plages, spesielt når eg itj har peiling på ka det, å itj i det heletatt har peiling på ka det kan værra!!!!
You aint a lone pal :-)

@lpher

#38510  av SupraTurbo

Det er denne jeg har, er det ikke...?
http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... php?id=558

Noen som ser noe som ikke stemmer?

Alf: Er "Punch EQ : Fjernkontroll for montering i dashbordet ( Punch remote ) " ekstra utstyr eller...?
Vedlegg
Rockford Punch 501X.jpg
Rockford Punch 501X.jpg (35.33 kiB) Vist 2258 ganger

#38517  av @lpher

SupraTurbo skrev: Det er denne jeg har, er det ikke...?
http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... php?id=558

Noen som ser noe som ikke stemmer?
Tenker jeg skal stikke opp å banke litt korekturlesningsvett inn i han som er ansvarlig for web-biten i morra jeg! :lol:

SupraTurbo skrev:
Alf: Er "Punch EQ : Fjernkontroll for montering i dashbordet ( Punch remote ) " ekstra utstyr eller...?
Beats me....husker ikke....men du kan få en av meg uansett... :)

Det den Punch EQ'n gjør er å "booste" visse lave frekvenser...noe som du har mest bruk for om du har mye kjipe komponenter i anlegget ditt....ergo....Mr. SupraTurb..you dont need it! :-)
(men som sagt minn meg på at du skal ha en slik av meg uansett...kan jo være greit å ha en om du fks skal selge den en gang i tia? :) )

@lpher

#41858  av SupraTurbo

Shyggen skrev:Hmm, må si ifra om det blir bra lyd med det oppsettet! :)
Kanshe jeg monterer i min og :)
Alt funker bra bortsett fra at kassen bak er for liten til de kappa. Den ble bygget til to 80w pioneer som trivdes veldig godt der, men infinity høytalerne kveles litt av for lite volum virker det som... Ellers spiller 8"(som kosta 250,- stk) ganske bra sammen med resten. Kappa framme er perfekt.

#45918  av SupraTurbo

Kobla på siste forsterker idag, med samma jording som den andre. Lånte meg en helt vanlig bil audio kabel mellom spiller og forsterker. Likevel ble d slik piping igjen. Selv om jeg holdt kabeln i lufta direkte fra spiller til forsterker. Ergo; jordingsfeil...?! Men hvor kan jeg ta jordinga fra da...? kan jeg trekke opp helt fra batteriet?
Noen som har mklll med erfaring om dette?

Edit: Det ble foresten elendig lyd sett bort fra den pipinga i høytalerne når den siste forsterkern ble tilkoblet..... Rar bass og vrengewr seg for ingenting! Skjønner ingenting jeg! Skal det ikke bli bedre lyd når en kobler til forsterkere??? Trenger hjelp og råd her!!!!!