TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #357548  av ke25-toyoglide

[quote="celicat23"]Da får jeg vel handle meg en mopedbil med falma lakk så jeg kan kjøre til butikken med en rullings permanent plassert i hånda og minst 1 ølboks i koppholderen, og dra pante en sekk ølbokser quote]
Forsiktig med den, kan bli tatt for promillekjøring i en mopedbil og. :lol:
 #357571  av mr2storbrua

Han kommer nok til å kjøpe ombyggingskit fra mopedbil til yaris, akkurat som de ombyggingskitta man får fra MR2 til forskjellige ferrarier :wink:
 #357588  av Arne rebel

Spørslmål: Får en plass til en 4agze motor og en 1ZZfe motor bak i en Camry (Mark III?) stasjonsvogn :?:
Her et lite bilde: (Vi må ha pall med slik at en ikke sliter ut ryggen :wink: )
Bilde
 #357652  av Arne rebel

Svar: Ja det gikk så vidt på høyden, men på sidene måtte en legge isopor for at motorene ikke skulle velte rundt i bagasjerommet :D
Bilde
 #357661  av ArildM

Hva blir resultatet av disse to motorene da?
En 1ZZfze motor? :wink:
 #357663  av Arne rebel

Disse motorene var nok ikke mine, men Morten som var og hentet disse motorene for å ta de med seg til "olje-hovedstaden".
 #357666  av Leif Gunnar

Bilde
 #357686  av inzane2012

Giske skrev:..elsker å få pakker i posten 8)
fått noen av pakkene mine nå :) ei hel eske med MF kluter, nanolotusen, felgbørsten, caly kit, ei flaske med prickbort :) rens og voks ligger på posten å venta på meg, mens resten av tinga er under veis :) nesten som jul dette ;)
 #357703  av Giske

Cool!
Har bestilt noe greier selv, skal polere båten til pappa! Håper det kommer snart, slik at vi får skuta på vannet!!
woop woop
 #357756  av M4ts

felgene kommer på tirsdag og jeg gleder meg! ..MEN må få fatt på no mere penger så jeg har råd til dekk...hmm
 #357766  av Leif Gunnar

Da kan jeg jo poste noe som ikke er spam, men som egentlig har lite mål å mening i denne tråden.

Bilen min står med senkesett, som blir godkjent, men som subber bak. Har bestilt meg nye dempere, som forhåpentligvis kommer i neste uke.
Da blir det H&R fjærer, kombinert med Bilstein B4 dempere. Skulle være skikkelig snadder oppsett ifølge de hos brakes.no

Ellers venter jeg på noe annet små knask og. Muligens jeg får meg Sparco tårnstag og øyelokk i neste uke. Får se om gamlingen som skal til tyskland da gidder å svinge innom i danmark og plukke det med seg. :P
  • 1
  • 556
  • 557
  • 558
  • 559
  • 560
  • 1172