TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SOLGT! S: 94 Camry 3.0 GX V6 stv 9900,- + reg/Ã¥rsavgift

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #357551  av rx300

Jeg har innsett at jeg aldri kommer til å få tid til å fullføre toppakningsskiftet på GX'en min, og selger den billig, da jeg trenger plassen! Har kan noen få MYE bil for pengene hvis de kan skru litt.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22445572

Bilde

Bilen er underveis i et toppakningsskifte på ene toppen, men jeg innser at tid, plass og verktøy strekker ikke til og jeg har for mange biler og prosjekter, derfor selges denne billig. Må hentes på henger da motor ikke er sammenskrudd. Det som gjenstår av toppakningsskiftet er alt fra og med å sette på registerreimen igjen. Alt er gjort iht Toyota verkstedsmanual (følger med). Topp er planslipt av Auto23, ny topppakning på plass. Ny radiator. Fullt pakningssett følger med i tillegg til nye tenningsdeler som var tenkt å sette på siden motoren var åpen likevel. Deler som er skrudd av er nummerert i poser iht verkstedsmanualen.

Bilen er ellers veldig fin, godt vedlikeholdt og en fantastisk god bil å kjøre. Defa warmup, Defa alarm. De siste par årene er dempere, foringer, bensintank, frontrute, batteri og mye mer skiftet, og den bærer absolutt ikke preg av km-stand eller av å være sliten. Pen i lakken. Absolutt alt virket da den ble parkert i garasjen for toppakningsskiftet i oktober 2009. Skulle vært til EU-kontroll innen mars 2010, men av naturlige årsaker kom den seg ikke til verksted.

Har du verktøy og evner så får du her en meget komfortabel, sterk, rask og stor bil med noen timers arbeid, med en verdi langt over annonsert pris. Nypris i 1994 var 550.000 :)

Ã…rsavgift er betalt, men IKKE med i prisen.
 #357685  av rx300

Da er bilen gitt vekk. Sånn ca. Takk for mange fine turer, mange fine forbikjøringer og for alle sidebilene som har blitt lang i masken ut av lyskryss! ;)
 #357707  av Leif Gunnar

Trist å se at en slik flott bil havner i "gale" hender :P hehehe
Kunne GODT tenkt meg denne.... :)