TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1997 Corolla xli Ginza

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #340155  av lexusmann

Legger denne ut her for å sjekke stemninga. Har litt penger på hand så lurer på å bytte ut ginza'en til noe nyere...Er da en sedan med 121000 på telleren, noe som ikke er mye for en 12 år gammal bil. Har bytta alle blinklys til klare sådanne, det er montert alu ringer i dashbordet. Videre har jeg lakkert og montert øyelokk, litt stereo - JBL 2 kanals forsterker + JBL ferdig kasse og Infinity Reference 6,5" frontsett i dørene i tillegg til noen 6*9'ere i hjemmelaga hattehylle(den originale hattehylla følger selvsagt med). Det er en corolla e12 girtopp på girspaken(den originale fås med). Har hatt svært lite problemer med bilen, kun bytta frontrute og bensinrør i tillegg tillegg til slitedeler. Hadde den på EU i fjor med 0 feil og 120' service for ikke lenge siden, da bytta de regreim og bakbremser. Står på 7*17 Technic felger og 205/40-17 dekk. Det er og 1 sett piggfrie vinterhjul på alufelg, sistnevnte kjøpt i fjor vinter og dermed brukt kun en sesong, står bra dekk på de. Er også montert Simons sportseksos på den fra kat'en og bak, gir helt grei lyd :D Har i tillegg noen "Lexus look" baklykter med svart innmat som jeg ikke fått somla meg til å montere, disse følger med.
Legger ut et par bilder.

Dette er en veldig god nr 2 bil/ungdomsbil/arbeidsbil som jeg setter prisantydning 40 000,- på. Dette kan selvfølgelig diskuteres. Gi en lyd til meg Kjetil Skådel (lexusmann) på 90088312 (etter kl 1700), eller til kjetil.skadel2@haugnett.no. eller på PM selvfølgelig.
Nye rollan....jpg [attachment=1]Nye rollan....jpg [attachment=0]Nye sportsanlegget (Small).jpg
Vedlegg
Den har blanke blinkers og øyelokk i dag, eldre bilde...
Den har blanke blinkers og øyelokk i dag, eldre bilde...
Nye rollan....jpg (323.38 kiB) Vist 2429 ganger
Nye sportsanlegget (Small).jpg
Nye sportsanlegget (Small).jpg (54.58 kiB) Vist 2429 ganger
Sist redigert av lexusmann den 25 okt 2009 13:08, redigert 3 ganger totalt.
 #340173  av inzane2012

denne bilen her hadde rett og slett vert perfekt for madammen ;)

har du forresten noen flere bilder av den?? må ha mest mulig å vise frem til kjerring skal jeg klare å få ho på glid ;)
 #340214  av lexusmann

Har ikke flere bilder men kan ta noen senere, har digital kamera... :wink: Legger ved 2 bilder fra i fjor vår etter poleringa... :wink: Har da ikke sportseksosen der...ikke verdens beste bilder, tatt med mobil men relativt bra...
Vedlegg
Bilde049.jpg
Bilde049.jpg (265.28 kiB) Vist 2398 ganger
Bilde050.jpg
Bilde050.jpg (244.67 kiB) Vist 2398 ganger
Sist redigert av lexusmann den 01 nov 2009 13:07, redigert 1 gang totalt.
 #340327  av lexusmann

Noen som er interessert?
 #340755  av lexusmann

Bumper denne jeg... :D
 #341157  av lexusmann

Ingen interesserte?? kan ev. gå ned endel på prisen hvis jeg vet det er noen som vil ta vare på den...
 #341571  av lexusmann

#342751  av lexusmann

Bumper litt her jeg...
 #343216  av lexusmann

Bump i bump...
Ingen interesserte??
 #343515  av lexusmann

Opp...
Kommer en å skal se på den i dag....
 #343628  av lexusmann

Da ser det ut til at bilen går...ei jente i Ølen som overtar den...
 #357837  av inzane2012

godt du fikk solgt denna :) vi fikk start på audien til madammen i går, så ho slipper å kjøpe seg ny bil, vertfall ikke med det første ;)
 #357861  av lexusmann

inzane2012 skrev:godt du fikk solgt denna :) vi fikk start på audien til madammen i går, så ho slipper å kjøpe seg ny bil, vertfall ikke med det første ;)
Ojoj, det tok jaggu lang tid.... :shock: Hatt ny bil i over 4 mnd jeg nå og er STORFORNØYD! :D
 #357878  av inzane2012

lexusmann skrev:
inzane2012 skrev:godt du fikk solgt denna :) vi fikk start på audien til madammen i går, så ho slipper å kjøpe seg ny bil, vertfall ikke med det første ;)
Ojoj, det tok jaggu lang tid.... :shock: Hatt ny bil i over 4 mnd jeg nå og er STORFORNØYD! :D
ja, fikk en pris på ca 21k kr for en ny styreenhet, og ca 12 for en brukt... og det var ganske mye mer enn noen var villig til å betale, så onkelen hennes har leita ganske mye på nettet etter en brukt enhet og fant tilslutt en som bare kosta 2000, så han slo til så fort han viste at det var rett enhet... så nå gjennstår det bare å finne ut hvor lekasjen kommer ifra, og å få rensa setene så er den good to go ;)