Lenge siden jeg har oppdatert denne tråden nå...
Termostat er byttet og motoren går som en klokke. Turbotrykk og oljetemp målere er installert i A-stolpa, men temp.sensoren er ikke koblet til motoren enda (trenger en overgang).
Installerte også en Power FC i helga. Virket som om bilen dro bedre med den selv om det egentlig skulle være orginalmap som ligger inne foreløbig... Men det er helt i orden for meg
Kjøpte også et boost control kit til Power FC'en, men kabelen mellom solenoid'en og PFC'en var feil, så måtte vente med den... Til info ligger ladetrykket nå på 1-1,1 bar uten boostkontroller, så jeg tror ikke jeg ville justert opp så mye helt enda uansett. 
Termostat er byttet og motoren går som en klokke. Turbotrykk og oljetemp målere er installert i A-stolpa, men temp.sensoren er ikke koblet til motoren enda (trenger en overgang).
Installerte også en Power FC i helga. Virket som om bilen dro bedre med den selv om det egentlig skulle være orginalmap som ligger inne foreløbig... Men det er helt i orden for meg


-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22) Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20) Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86) Hachi'n
'83 Starlet (KP61) Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z
'72 Celica (RA21/TA22) Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20) Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86) Hachi'n
'83 Starlet (KP61) Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z