TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SK Brann, Bærgens stolhet :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #332358  av ErikG

Det var en jevn kamp som kunne bikket begge veier. Men makan til stygg 1. omgang tro jeg ikke jeg har sett på lenge. Vaagan Moen SKULLE fått direkte rødt kort for flykicken mot stakkars backen til FFK. Var flere stygge taklinger som skulle fått betalt med kort, men den var spes stygg!!

Var godt å se treneren si i pause at han skulle be laget spille penere.
 #332430  av Teamany

hehe, Jepp..
Petter skulle kanskje hatt eit meir fargerikt kort ja.
Men det er problemet med Petter, han kommer inn i dueller med fart og trøkk. Noen ganger treffer han ballen, andre ganger treffer han
motstanderen og er han heldig å unngå eit gult kort så klarer han f**n meg å snakke på seg eit gult kort....

Men det var no flere som burde fått seg en smekk på pungen igår kveld, syns dommeren la lista
utruligt høyt.

Hadde Rudolph Austin spilt igår, så hadde vel han gått rett i garderoben etter 12 min ja.

Var no fint å sjå at Brann spillerene klarer å score da...hihii
spesielt målet til Birkir :shock:
 #332932  av ErikG

Haha, 23 sec så scorer Molde mot Brann. Skikkelig bra...
 #332934  av ErikG

Og der ble det 2-0 til Molde etter 6 min.

Og der ble det 3-0 etter 9 min. Blir for slitsomt å oppdatere her.. Dette blir stygt for Brann
 #332974  av Teamany

Veldig bra...
 #333168  av Teamany

No skal visst SK Brann prøve seg igjen på å hente Mr Moldskred fra TIL...
Hehe, er det tredje eller fjerde gangen de prøver seg??hihi..

Men som sagt fra klubbledelsen,Ingen kommer inn før noen går ut..
Og akkurat no er det visst flere som kan gå for min del, Ørneredet kan rives og bygges oppigjen,
Solli kunne vel kanskje tatt turen til enga og PVM burde vel kanskje fått rævva igir å bevise at han er verdt de 10 mill Brann gav for han.

Istedefor å kjøpe gammelt å brukt, gå heller for de unge...
Stokkelien eller juvelene hos Molde kunne godt havnet i Brann hadde ledelsen tenkt litt mere langsiktig enn de egentlig gjør.....
Men vi er jo midt i finanskrisa ( som er spådd ferdig i slutten av 2011,begynnelsen av 2012), så det blir vel vanskelig å finne penger uansett hvordan
de snur å vender på ting...
 #335136  av tojo

Jaja 5-1 tap over Odd er jo ikke så værst da :lol:
 #335213  av Teamany

hehe..
Va no ikkje gale det da:)
Tapte 5-1 for odd, + en knust keeper og Bakke med rødt kort :evil:
Kunne ikkje gått bedre.
Va no bare deiligt å se Molde knuse RBK!! uansett om det er cup eller serie, så er det deiligt å se noen mørbanke RBK til de grader.
Brann bør da vel egentlig sikre seriespill til neste sesong, og bygge opp laget slik Steinar vil ha det.

Trur ikkje brann klarer å hevde seg blandt topp 3 i år, men med det rævva spillet Brann har vist oss denne sesongen skal vi bare være glad over at
vi fremdeles er i Tippeligaen og ikkje adeccoligaen til neste år.
 #356272  av ErikG

Etter dagens kamp må jeg bare dra frem denne tråden igjen!! Stabæk-Brann 2-1! Brann = griselag!!
 #358112  av apehest

Meh.. ikke engang nedrykk kan få bergenserne ned på jorda, så får håpe hele byen sklir ut i sjøen.
 #358533  av sindrejl

hahhahahahahahhahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #358689  av Daniel_hoy

Kom over denne vitsen i dag. :lol:

Læreren spurte Ole: Hva jobber faren din med? Ole:
Han jobber som stripper på en homsebar, og tar inn på motell og har sex
for penger. Læreren drar Ole ut på gangen og spør: Ole er dette sant?
Ole: ... nei egentlig ikke, han spiller for Brann, men det er så jævla
flaut!!
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21