TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fri for bil

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#35468  av CelicaTurbo

jøss, det der var kjipt gitt :( Du får holde oss orientert om hvordan det går i det minste, du får den vel inn på verksted og får tittet på det etterhvert..

#35492  av @lpher

Au! Det det var for jævlig da....kondolerer....bra det ordner seg uten alt fot store økonimiske konekvenser da...må prøve å se litt lyst på tinga når 'the shit' allerede har 'hit the fan' :wink:

Kan selv skrive under på at celican tåler endel....når du treffer noe rett på....found out the hard way...en gang for lenge sia...også uten sikerhetsbelte...skalla i rattet jeg...men jeg var forberedt...og jeg hadde klart å roa ned farta endel før smellen...så jeg berga med bitte littegrann stiv nakke i en dag eller to....

No fun...uansett....

@lpher

#35518  av MR2turbo

kondolerer :cry: Håper at det går bra med forsikringsoppgjøret, og at bilen blir bra igjen.. ;)

#35531  av Kjelliken

:shock: Det var skikkelig leit å høre håper at det går bra med både deg og bilen selv om belte skulle vert brukt.

Håper bilen kommer på veien igjen raskt og ikke blir stående for lenge. :cry:

Føler med deg :wink:

#35761  av larsst185

Bilder :lol:
Vedlegg
MRITA_014.JPG
MRITA_014.JPG (135.4 kiB) Vist 2693 ganger
MRITA_011.JPG
MRITA_011.JPG (154.7 kiB) Vist 2693 ganger
MRITA_001.JPG
MRITA_001.JPG (176.92 kiB) Vist 2693 ganger

#35766  av MR2turbo

hmmm.... så ikke godt ut det der.. men den blir vel ikk kondemnert?

#35773  av chris

auda, så ikke bra ut nei

pløya grøfta godt der gitt

#35775  av funkes

Hva sa de narkomane som bor i hullet?

#35778  av MR2turbo

...forresten.. prøvde du å kjøre fra en sånn, eller :P
Bilde

#35793  av CelicaTurbo

Hm, så litt kjipt ut det der ja men det ser heller ikke ut til å være så mye annet enn panelskade ved første øyekast..?

#35798  av tbergstad

funkes skrev:Hva sa de narkomane som bor i hullet?
Hehe..
Neida synd å se sånt.. Voldsomt som dere krasjer for tida.. Bra det går så bra som det gjør da. Ekstra ille å se akkurat denne bilen.. Veldig lik min egen..

#35820  av erling

Det der var ikke stas nei. HÃ¥per det ordner seg. :)

#35831  av sindrejl

nice parking ;)

#35841  av hovik

Gull du ikke gikk ut noen meter seinere, da hadde du nok tippa bilen, og banna litt mer over at du ikke hadde på sele.

#35842  av larsst185

jepp stemmer det.men bakdelen med at det ikke gikk verre med bilen er at skaden ikke koster "mer" enn 15000 og dette må jeg ta av egen lomme da, jeg faller så i forsikringsbonus at det er økonomisk uforsvarlig å ta det på forsikringa.Må vel på hjørnet å selge ræva mi nå ja... :lol: