TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mini treff i Bergen, gjentas Søndag 14.03 kl1300

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #35886  av kennethx

Meg og Kjelliken hadde et spontant mini treff uten for landås hallen. Må si det var noe spesiellt å se en klin make bil som en har selv.

Bilene fikk mange lange blikk der de stod parkert side om side langs veien...

Tok noen bilder, men de ble litt dårlige siden det var mørkt, og jeg kjenner ikke kamera godt nok.
Vedlegg
IMG_0061.jpg
IMG_0061.jpg (37.36 kiB) Vist 4432 ganger
IMG_0060.jpg
IMG_0060.jpg (48.25 kiB) Vist 4432 ganger
IMG_0059.jpg
IMG_0059.jpg (46.55 kiB) Vist 4432 ganger
IMG_0056.jpg
IMG_0056.jpg (25.91 kiB) Vist 4432 ganger
Sist redigert av kennethx den 13 mar 2004 17:13, redigert 1 gang totalt.

#35920  av chris

i bregen ja :P

fint dere fikser litt minitreff rundt omkring :)

#35932  av Mr2 Mk2

ey er det ikke på tide å få til et lite treff da....De i Trøndelag er jo overlegne! :evil: Men Amund burde få sin på stell :?

#35967  av CelicaTurbo

La oss vente på Amund ja, men har hørt lite fra den gården den siste tiden, antar han jobber på spreng da :)

#36017  av Turbotrille

CelicaTurbo skrev:La oss vente på Amund ja, men har hørt lite fra den gården den siste tiden, antar han jobber på spreng da :)
Han vil vel være klar til 9 mai. :)

#36379  av Kjelliken

:D Hviss folk her inne har tid kunne jeg godt tenke meg en tur til byen på søndag eller nor som helst egentlig. bare å ringe meg det kan jo være Kennethx har nummeret mitt enda.

men søndag 14 hadde jo vert en grei dag å møtes en eller annen plass.
Hva sier dere til det??? hvis ikke er jeg klar i kveld også jeg fredag 12 anytime any where... I bergen såklart hehe 8)

#36402  av Amund

CelicaTurbo skrev:La oss vente på Amund ja, men har hørt lite fra den gården den siste tiden, antar han jobber på spreng da :)
Snilt av dere å vente.. :)

Har vert litt lite aktiv i det siste, da det har vert mekking hvert ledigt sekund.. Tror mange problem hadde forblitt uløst, dersom det ikke hadde vert for Kristian.. :wink:
Satser på å komme sterkt tilbake når jeg er ferdig, så vi kan vise trønderne hva vi vestlendinger er gode for! :twisted:

Og jeg MÅ ha bilen klar til 9. mai, må jo såklart kjøre da! :wink: :twisted:

#36407  av CelicaTurbo

planene er lagt for kvelden for min del ihvertfall, men har tid lørdag formiddag eller søndag tenker jeg..

#36443  av Mr2 Mk2

Kjelliken skrev::D Hviss folk her inne har tid kunne jeg godt tenke meg en tur til byen på søndag eller nor som helst egentlig. bare å ringe meg det kan jo være Kennethx har nummeret mitt enda.

men søndag 14 hadde jo vert en grei dag å møtes en eller annen plass.
Hva sier dere til det??? hvis ikke er jeg klar i kveld også jeg fredag 12 anytime any where... I bergen såklart hehe 8)
Er klar søndag jeg,da slipper jeg betale autopass å :roll: Ser Kristian å er med :)

#36460  av Kjelliken

:D Søndag er jo en strålende dag når klokken passer det for dere???

#36462  av Mr2 Mk2

Kjelliken skrev::D Søndag er jo en strålende dag når klokken passer det for dere???
Anytime :D

#36467  av Kjelliken

:D Anytime her også

Tok meg den frihet og inviterte noen i EVO.no forumet også så blir vi kansje enda flere...

#36468  av kennethx

Kansje søndag ja, hvor da? :)

#36472  av Mr2 Mk2

Kjelliken skrev::D Anytime her også

Tok meg den frihet og inviterte noen i EVO.no forumet også så blir vi kansje enda flere...
Ohh nice,hvem da?Hvilken Biler?

#36476  av Kjelliken

:D håper på at Isager kommer med Subaruen sin og en del andre anyone egentlig på EVO forumet også..

Hvor er et godt spørsmål..... anywhere for min del..
bare vi har god plass regner jo med at det kommer flere hundre.. yahhh right!!!

Ã¥pen for gode forslag... :wink: