bose skrev:Ja den pluggen passa rett på, så det ser greit ut.. har bare to ledninger "for mye" i den loomen som går inn i sikringsboksen.Solenoid resistor ja.. har bare ikke tenkt over at det var dysemotstand. Resten av vakum er å tette igjen. 2 stk, den til vsv bypass og den som går til canister.
Det skal være dysemotstand til 4AGZE, den skal vistnokk ligge på registersiden av motoren, har en ledig plugg der som stemmer med pluggen jeg har sett på bilder av den respektive dysemotstanden eller "solenoid resistor" som det såfint heter...
Takk for tipsen anngående VSV! Så meg må bare ha en VSV til trykklegulatoren? Bare å få tetta resten av vakumlinjene?
Robin
MR2 MK1 86/88 Supercharged viewtopic.php?t=11446
BMW 316 94 cupe vinter/jobb bil
Celica gt4 90 mod Prosjekt bil, Kjøpt med def motor. Men nå går den som ei klokke.
MR2 MK1 86/88 Supercharged viewtopic.php?t=11446
BMW 316 94 cupe vinter/jobb bil
Celica gt4 90 mod Prosjekt bil, Kjøpt med def motor. Men nå går den som ei klokke.