TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Chip IS220D? Forbruk.

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #358911  av Master

Hei.

Lurer på om noen har noen anbefalinger ang chip som gir litt ekstra hk/nm, og senker forbruket litt?

Synes min har plenty med power (men kunne jo alltids tenkt meg mer), men forbruket er noe høyt og håper en chip fikser dette. Men aner ikke hva det skal ligge på med bare bykjøring. Ligger rundt 0.9-1L. Langkjøring rundt 0.7-0.8 i normalt tempo.

Har nettopp reingjort EGR'en som sitter på innsugsiden. Var nesten helt igjenkokset. Noen som vet om det fins flere EGR ventiler på disse motorene?

Noen tips?

I tillegg, noen som vet en plass man kan få tak i reparasjons/verkstedbok på disse 2.2 177hk motorene?
 #360880  av sveinongen

Glem Chip, (tuningboks) Kjøp vertfall ikke Fra PTronic, betalte 7700kr for noe som skulle gi 28hk og 108nm, fikk boksen og koblet opp, målte 3 hk mer på hjula..... Sendte tilbake tuningboksa til belgia og fikk penga igjenn.

Her kan du kjøpe Reprasjons Manual, Har den selv og den viser alt ønskelig

http://www.autocd.com/index.html?q=10&c ... 1669&sha=0

Har også Toyota Techstream som kobles til Bilen via OBDII der du kan feilsøke og endre personlige instillinger osv.

Helt samme softwaren som Lexus forhandlere bruker men som koster over 30000kr

Den boksen jeg har er en kopi med samme valgmuligheter, kan selges for 4000 om du er interessert Ny Pris over 8000

Da har du alt du trenger for å reparere og feilsøke på din egen bil og penger som er spart opp isteden for en tur på service ;)

Ta kontakt om du er interessert. Selger den grunnet salg av bilen=/
 #365358  av dca

jeg har en kcr boks liggende hvis du vil ha.
stod i lexusen min før jeg solgte den.. bilen ble en god del kvikkere men forbruket endret seg ikke.

4000 skal du få den for. kosta vel rundt 7000.

det er bare plug and play!
 #365359  av dca

jeg har en kcr boks liggende hvis du vil ha.
stod i lexusen min før jeg solgte den.. bilen ble en god del kvikkere men forbruket endret seg ikke. 200hk og 455nm er den oppgitt på.

4000 skal du få den for. kosta vel rundt 7000.

det er bare plug and play!