TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnes BlÃ¥ 95 Mr2.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #358984  av SanAndre

Den løfteren fra twosrus er noe av det mest geniale og enkleste tingen man kan handle der :P Trenger ikke å ha skikkelig motor å skryte av så lenge man har den 8)
 #358993  av magnesmurf

Satte inn noen skiver under ene braketten til løfteren idag. (vanlig 6mm skiver) Så nå skraper ikke løfteren mot motorlokket i innfestingen lenger.

Fikk også vasket og vokset bilen en ekstra gang, så nå er den veldig fin i blank. Men den blir fort gul igjen :P Gleder meg til å få dobbelt garasjen om noen uker. Da slipper ikke pollen inn i garasjen lenger heller.
 #360226  av magnesmurf

Har sett det selv. Men er egentlig veldig fornøyd med rattet som sitter der :wink: Det ser både bra ut, og er godt å holde i :)
 #360874  av magnesmurf

Litt OT, men flyttingen begynte idag :D Tok over nytt hus og har endelig skikkelig garasje til bilen! :D

Kommer ikke til å ha tid eller råd til å gjøre noe særlig med bilen fremover, men spiller ikke så stor rolle akkurat nå :D
 #361509  av magnesmurf

Mer OT.
Har kommet meg i hus i mjøndalen, men er et helvete å pusse opp :p

FÃ¥r vel internett om noen uker der hjemme :P
 #361567  av lexusmann

Gratulerer med hus!! :D
behøvde ikke pusse opp for å flytte inn i huset jeg kjøpte for 4 år siden, men har blitt litt for det i etterkant, hehe... :wink:
 #361912  av magnesmurf

Takker :D

Nå har jeg endelig fått internett i huset. Etter at nextgentel presterte å bruke nærmere en måned på å ordne nett, ba jeg dem rykke og reise.
Kontaktet så telenor og hadde nett på under en time....

Litt mer enn forventet med huset når det gjelder ting som må gjøres. Blir ikke billig, men får forhåpentligvis igjen en del på forsikringen. Elektrisk annlegg var ødelagt, grunnvann kommer inn i kjelleren osv. Er ikke bare fordeler med å eie hus..

Men satser på å få igjen en del på forsikringen. Ellers blir det ingen oppgraderinger av bilen på leeeenge... Men den står hvertfall i tørr dobbeltgarasje :D
 #362018  av inzane2012

graulerer og "kondolerer" med nytt hus og garasje ;) missuner deg med den garasjen ja, skulle virkelig hatt en fast plass å skur jeg og, så jeg hadde sluppet å mase på pappa for å ta bilen ned på jobben hannes...
 #362557  av magnesmurf

Da var cd spiller på plass i mr2en igjen.

NÃ¥ fungerer den utmerket igjen.

Litt OT.
Gamle huset mitt er endelig solgt, så nå vurderer jeg å bytte ut bruksbilen (camryen)
Litt usikker på hva jeg skal kjøpe meg av bruksbil isteden..

Er egentlig tre ting som gjør at jeg ikke er fornøyd med camryen.
-Den bruker MYE bensin. Ca litern på mila.
-Den skulle vært stasjonsvogn, med tanke på plass.
-Den burde hatt firehjulstrekk.
 #362589  av Espen.R

vi har en kurrant bil på jobb for tiden som skal selges når vi har hellakkert den.

stasjonsvogn med 4wd, og difflock.
men det siste punktet. vell.
snakker nok vesentlig mer enn litern på mila.
orginal audi rs2, gått 090312. helt vill bil.

ooontopic,
når blir det gjort noe nytt å interessant med bilen ? : )
 #362602  av magnesmurf

Blir gjort litt mer med mr2en så fort jeg får råd (nytt hus spiser mye penger) Men skal få omlakkert frontfangeren og få byttet reg.reim når pengene melder sin ankomst..

Angående bruksbil: Camryen er jo veldig god å kjøre, og det er et absolutt krav når det gjelder ny bruksbil også. Den må være god å kjøre. Den skal også aller helst ha like god kvalitet som camryen. Vet det er vanskelig å få en slik bil, så blir nok noen kompromisser et eller annet sted.

Den ideelle bilen har mye plass, er god å kjøre, har plenty av HK, bruker lite bensin, ser råtøff ut, har gode kjøreegenskaper og er fleksibel i bruk.
Det finnes nok ingen slik bil der ute, så blir nok noen kompromisser. Må ofre noen av punktene for å få noen andre av punktene.

Vurderer mye rart av bil.
Liten liste:
'-Saab 9-5 aero Stv.
-Toyota Celica GT Four St205
-Toyota prius (vente til 2012 og plug in systemet?)
-Toyota avensis.
-Skode Superb Stv 4x4.
-Rett og slett gi f i punktene over og kjøpe meg en supra eller Honda NSX... :D Så får kjerringa ha Stasjonsvogn 8)
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 103