TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger stoler til 1991 mr2.. Noen som har?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #358947  av Jonas85

Har snakket med en her tidligere, men setene ble solgt før jeg fikk skrapt sammen nok cash :(
Trenger stoler i sort skinn, originale. Har forhørt meg med mange som trekker om og som selger trekk og div, men da er man oppi 10 lapper :shock:
 #358994  av magnesmurf

10 Lapper? Hvor i all verden er det du har forhørt deg? www.lsc-interiors.co.uk lager skreddersydde trekk til mr2 stoler til ca 5000kr inkl frakt.

Ellers har vel "kake" her inne på forumet et par skinnseter stående, hvis han ikke har solgt dem allerede?
 #359028  av Jonas85

var han jeg hadde snakket med, men de er nå solgt.
mulig det koster bare 5000 for trekkene, men man må jo få de på og de koster av det jeg har hørt en 3-4 tusen.. :?
 #359033  av marlboro1310

skulle nok vært tidligere ute her, var jo en som solgte strøkne svarte skinnseter til Mk2 for 3500,- :!:
 #359037  av mr2storbrua

marlboro1310 skrev:skulle nok vært tidligere ute her, var jo en som solgte strøkne svarte skinnseter til Mk2 for 3500,- :!:
Det var kake :wink:
 #359043  av marlboro1310

tidenes scoop iallefall for noen som hadde forståelse for hvilken makaløs interiøroppgradering det var til den prisen :!:
 #359046  av magnesmurf

Jonas85 skrev:var han jeg hadde snakket med, men de er nå solgt.
mulig det koster bare 5000 for trekkene, men man må jo få de på og de koster av det jeg har hørt en 3-4 tusen.. :?
Jeg har gjort dette i min bil.
Ja, hvis du skal ha noen til å montere trekkene proft, koster det ca 4000.

Men StianAB her på forumet kjøpte samme trekk som meg, og monterte de slev. Så det lar seg gjøre å komme unna med ca 5000kr. Tror tilogmed det blir billigere. Rundt 4000kr, hvis du ikke skal ha dørtrekkene i skinn.
 #359050  av Jonas85

ok. kake skulle ha 5 lapper for sine, noe som er veldig billig :)
men hvis det er noen andre her som selger, så bare si ifra :D
Litt flaut å kjøre rundt med perforerte skinnstoler.. hehe :oops:
 #359056  av inzane2012

Jonas85 skrev:Litt flaut å kjøre rundt med perforerte skinnstoler.. hehe :oops:
da skal du se mine, har så og si gått helt opp i limingen begge to :) så om jeg får råd til det i sommer blir det nytt skinn trekk på meg vertfall, i sort og gult med gul "pipeing" og mr2 ørna i ryggen ;)
 #359143  av Stian AB

Kjøp fra Lsc Interiors og trekk om selv. Da slipper du unna med ca 4000kr som Magne sa :D Jeg trakk jo om setene selv, å synes det ble like bra resultat som om en "proff" skulle gjort det..Så lenge de er ordentlig laget/sydd er det ikke så mye man kan gjøre galt når man trekker dem på..Bare å ta seg god tid og være litt forsiktig sånn at trekket ikke blir ødelagt.
 #359153  av Jonas85

[quote="inzane2012da skal du se mine, har så og si gått helt opp i limingen begge to :) så om jeg får råd til det i sommer blir det nytt skinn trekk på meg vertfall, i sort og gult med gul "pipeing" og mr2 ørna i ryggen ;)[/quote]

Hehe. Ja, tror mine ble antastet av en puma før de kom til norge :lol: hehe.
ser helt jævlig ut.. Hørtes bra ut med gult og sort da :D passer bra sammen :)
vet ikke helt hva jeg skal gjøre ennå.. bilen blir hellakkert i blå om et par uker. Er kameleon nå, så synd at jeg må hellakkere den, fordi det er en fin kameleon farge, men verkstedet jeg hadde bilen hos klarte med et uhell å miste bilen fra bukken og ned i en arbeidsbenk.. :shock:
og kameleon er håpløs å matche siden den er tidligere lakkert "svart" uten lakk kode..
så mulig jeg holder bilen så original som mulig og skaffer svart trekk. :)

skal sjekke ut lsc nå så får se :)
 #359313  av magnesmurf

Du kan jo sjekke ut tråden min, så kanskje du får litt inspirasjon.

Har jo blå mr2 og ganske blå bil inni :wink: Bilde
 #359315  av TrustNo1

Miste bilen fra bukken? :shock: :shock:
hvordan i all verden klarte de det?
Var det høyt, ble det mye skader?
Da hadde jeg nå krevd ny kamelon lakk om du skal hellakkere
 #359345  av Jonas85

mr2storbrua skrev:Hvorfor lakkerer du den ikke i kameleon igjen da?
Fordi det blir så vanskelig å finne lakk koden for å få den korrekt. Blir aldri samme farge igjen. Verkstedet prøvde å lakkere den, men kameleon fargen ble helt feil og ikke så fin som den gamle fargen (som er lakkert og blandet tilfeldig) og dessuten så er bilen blå under panseret og i dørkarmene. så blir vel blå, med mindre jeg får velge farge. :) hehe..

Det var en lærling som glemte å sette bilen i gir og dra opp brekket.. så trillet bilen frem og parkerte fronten i en benk..
sprakk opp glassfiberen.. det er nå fikset, men lakken er som sagt helt feil..
har vurdert å lakkere den i kameleon igjen, men føler at fargen er litt brukt opp ( flere med mr2 på gatebil som har hatt sin i kameleon)
pluss flere jeg vet om..

Har sinnsykt lyst til å få den lakkert i ford focus rs lime green eller lamborghini lime green og sette på sorte felger og div :D