Hei!
Har fortsatt problemet met at bilen hopper litt på trykket å ikke vil mer ved fullt pådrag i høye gir.
Prøve med startgass men finner ingen lekasjer:/ Kobblet ut trykk justeringa, blei litt bedre!
Kjører bare 0.7 bar! Jeg vil si at det er umulig at det er fuel cut? Vil påstå at den grensa er på 1 bar kansje + ?
Det er forresten 1jz gte motor. Orginal, (Eksos, filter, Fmic og greddy trykk justering og hks turbotimer)
Det går en slange fra turbo til den accerator tingen. Ja jeg husker ikke navnet men prøvde å skrive det som jeg husket
(Den runde dingsen over den bakerste turboen.)
Rett før klokka der er slangen delt å det er satt på en liten rund dings. Hva er dette? Kan den fjernes?
Det har seg slik at jeg klarte og knekke den ene tappen på ene siden på den, der slangen skal på:P
Er dette bare et filter på trykk lufta?
Er den nødvendig? Er det er resistor ring som begrenser turbo trykket kansje?
Noen som vet?
Bilde:
Kan jeg bare kobble sånn? (Bare fjernet den runde plastikk klumpen):
Har fortsatt problemet met at bilen hopper litt på trykket å ikke vil mer ved fullt pådrag i høye gir.
Prøve med startgass men finner ingen lekasjer:/ Kobblet ut trykk justeringa, blei litt bedre!
Kjører bare 0.7 bar! Jeg vil si at det er umulig at det er fuel cut? Vil påstå at den grensa er på 1 bar kansje + ?
Det er forresten 1jz gte motor. Orginal, (Eksos, filter, Fmic og greddy trykk justering og hks turbotimer)
Det går en slange fra turbo til den accerator tingen. Ja jeg husker ikke navnet men prøvde å skrive det som jeg husket

Rett før klokka der er slangen delt å det er satt på en liten rund dings. Hva er dette? Kan den fjernes?
Det har seg slik at jeg klarte og knekke den ene tappen på ene siden på den, der slangen skal på:P
Er dette bare et filter på trykk lufta?
Er den nødvendig? Er det er resistor ring som begrenser turbo trykket kansje?
Noen som vet?
Bilde:
Kan jeg bare kobble sånn? (Bare fjernet den runde plastikk klumpen):
Bruksbil og Trekkbil:
- 1992 Patrol 4WD 35"
- 1981 FordFiesta veteran
- 2012 Brain James A-MAX Bilhenger (Takk til tilhengerspesialisten)
Banebil/Drifting:
- 1993 Toyota Mark 2 JZX90 1JZ-GTE HX-35
X: 200sx, 200sx, L200, Omega b
- 1992 Patrol 4WD 35"
- 1981 FordFiesta veteran
- 2012 Brain James A-MAX Bilhenger (Takk til tilhengerspesialisten)
Banebil/Drifting:
- 1993 Toyota Mark 2 JZX90 1JZ-GTE HX-35
X: 200sx, 200sx, L200, Omega b