Hei folkens.
nå er sommeren hær og sommertreffet er rett rundt hjørnet. Fikk ikke solgt bilen i vinter, men det er jeg faktisk glad for nå som sommeren er her. Har fått min først test tur for sommeren og alt funket helt strålende.
bestemte meg for at jeg ville ha ny lakk på bilen, så når er bilen ferdig nedpusset og klar for ny lakk utvendig.
har også gjernet de "klassiske" tåkelyktene som er på IS200 på bag.luken. er spent på hvordan det blir og se ut.
blir ikke motorrom da jeg ikke orker eller har tid begynne ta ut motor. Bilen er ferdig lakkert over helgen.
SÃ¥ kan knipse noen bilder av bilen da vis d er stemning for det.
fargen blir bmw silver grey metallic for de som er litt kjent med den. tror det blir riktig så fint.
ellers er det bare små endringer som blir gjort iår. har noe flere ikeya deler som skal på fremme med nye armer osv.
har snekret sammen en brannvegg inne i bilen for sikkerhets skyld. Ny catch tank for åndingen med filter, da den andre fungerte alt annet en bra. Har et håp om og rekke og montere elektrisk servo men er ikke sikkert tiden strekker til.
ellers så er jeg sterk og klar for treff. og håper på fint vær og god stemning med likesinede.

SHS Performance Trenger du få bremset motorn.? vi har DYNAPACK rulle god for 1100hk. Tuning bil,scooter & motorsykkel. ellers alt innen custom arbeid!! LEXUS IS200 værsting prosjekt.
http://www.shsperformance.no/index.php/ ... iew/42/1/7