TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Quicksilvers Supra

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #29061  av @lpher

Da ser det ut til at den er blitt solgt til en svenske bosatt i Finland...eller?

Any details Reidar? ;-)

@lpher

#29084  av erling

Den er ihvertfall solgt. :)

#35704  av Quicksilver

og ny kjøpt inn (gammle bilen blir ikke levert før nye er i hus og div deler flyttet over).. faen porten til verkstede blir ikke bred nok til nye bilen grrr :twisted: :twisted: :twisted:

#35729  av @lpher

Ja? Noen hint om nyprosjektet da? ;-)

@lpher

#35738  av CelicaTurbo

dette er vel et hint?
00 Mod Toyota "Grom Prosject 2004/2005" xxxx

#35741  av Quicksilver

hehe.. det er forsatt Supra som gjelder :) bare at nå tar jeg den helt ut, den skal slankes 300kg i forhold til gammle bilen og ca 100hk mere (+ NOS) :), TRD WB er på vei +++ men den blir satt opp mot drag/gate.. :twisted: :twisted:

#35743  av CelicaTurbo

hm, høres bra ut det, men 300kg er jo seriøst mye for en bil, omtrent anorektisk.. men jeg antar du har noen gode planer for dette siden du ikke ønsker å lette vekten på gamlebilen?

Og du vil ikke dele noen av dine planer for den Celicaen med oss da? 8)

#35747  av Quicksilver

Jeg har handlet en Hardtop supra som er 100kg lettere i utgangs punktet + at den skal gjennom litt syrebehandling , carbon++

Celican står forsatt på havna i Japan å jeg fikk for først klarhet i hvorfor de ikke har sendt den i løpet av 6 mnd i forrige uke så nå må jeg handle en bil til for så å sende de i conteiner.

#35753  av @lpher

Niiice! Hold oss oppdatert da? ;-)

@lpher

#35821  av erling

Quicksilver skrev:..bare at nå tar jeg den helt ut..
Synes den var temmelig heftig "tatt ut" den forrige og jeg.. :D:D Blir spennende ja, ikke tvil om det.. 8)

#35918  av @lpher

Quicksilver skrev:Jeg har handlet en Hardtop supra som er 100kg lettere i utgangs punktet + at den skal gjennom litt syrebehandling , carbon++
Du får si ifra om det 'tilfeldigvis' skulle bli med noe Supra-godis i containeren...som skulle bli til overs! :lol:

@lpher