TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjøpe supra??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #359620  av cameleon

NSX har kun ett problem som jeg ser ,og det er at det er en Honda. Hadde en NSX hatt logoen til en Ferrari eller Lamborghini fra begynnelsen av, så ville persepsjonen av NSX vært noe helt annet. Spør 100 på gata om hva de hadde ønsket å hatt av en Ferrari Mondial, eller en Honda NSX, og de fleste ville svart Ferrari Mondial, til tross for at bilen ser helt forferdelig ut. Litt det samme som å helle isklar vann i et glass og helle vann fra springen i et annet, for så å si til kundene at det er det motsatte. Det er nesten alltid vannet fra flasken(springen) som er best.

NSX er et mesterverk som har fått alt for lite kredit spør du meg. Mr2 er jo uten tvil snertene biler, men det er ingenting bibelsk med de.
 #359625  av MrControl

Ser at det er populært å kalle Supra for overpriset, men min erfaring er at dette kommer kun av misunnelige personer som ikke selv har råd og prøver å prate ned prisen.

Begynn å sammenlign heller:

E30M3 f.eks begynner å nærme seg 300 000 for en fattig 4 cylindret motor.Disse er ofte gått LANGT i tillegg( jeg har hatt M3 selv).

NSX'n ligger som nevnt på mye samme pris.

Mitsubishi evoer får du sjeldent til noe billigere pris og skyliner nesten uansett årgang selv med rattet på feil side( fåes ikke lhd) koster jo det samme noe jeg aldri i verden ville ha betalt for å sitte på feilside.

Supra har vel en av de mest skuddsikre motorene i verden og drivverket deretter.

Trenger vel ikke nevne Porscher med samme prestanda som Supra hva dem ligger i i pris.
 #359653  av inzane2012

MrControl skrev:Ser at det er populært å kalle Supra for overpriset, men min erfaring er at dette kommer kun av misunnelige personer som ikke selv har råd og prøver å prate ned prisen.
det var da en forferdelig nedsettende påstand å komme med... uansett hvordan du vrir å vender på det så er for MYE å betale en halv mill for en toyota... har ingen ting med om en har råd til å kjøpe en eller ikke, og hadde jeg hatt 500k på konto så hadde jeg ikke betalt det for en supra, med mindre den NETTOPP hadde rullet ut fra fabrikken...

og sindre, du kjenner meg vel såpass at du har funne ut at jeg liker å starte meningsløse diskusjoner og fucke opp stemninga litt ;) og det vet jeg du og gjør ;)
 #359686  av sindrejl

MrControl skrev:Ser at det er populært å kalle Supra for overpriset, men min erfaring er at dette kommer kun av misunnelige personer som ikke selv har råd og prøver å prate ned prisen.
haha det er bra du mener det da :D men jaggu tar du feil gitt..
 #359687  av sindrejl

inzane2012 skrev: og sindre, du kjenner meg vel såpass at du har funne ut at jeg liker å starte meningsløse diskusjoner og fucke opp stemninga litt ;) og det vet jeg du og gjør ;)
JEG det?? :roll: :lol:
 #359694  av inzane2012

sindrejl skrev:
inzane2012 skrev: og sindre, du kjenner meg vel såpass at du har funne ut at jeg liker å starte meningsløse diskusjoner og fucke opp stemninga litt ;) og det vet jeg du og gjør ;)
JEG det?? :roll: :lol:
ja, det bor en liten kverulant i deg og ;)
 #360026  av marlboro1310

Firmabilen til http://www.trstuning.no Rolf er en heldig faen, 3.0V-Tec samt kompressormatet, råeste NSXern jeg har sett...

alltid en NSX over en Supra Mk4 eller noen av de andre flaggskipmodellene i japsebransjen...

:wink:
Vedlegg
Trsrolf sin nsx.jpg
Trsrolf sin nsx.jpg (67.93 kiB) Vist 1163 ganger
 #360058  av KeNsA

oddrey skrev:Vurderer å kjøpe supra mk4(registrert) men er veldig usikker på om det er veldig lurt sånn markedet er nå. Ser at de fleste sliter veldig med å selge bilene sine og bilene er priset høyt tross at markedet er dårlig. Er redd jeg kjøper en bil som etterhvert faller veldig pga kunstig høye priser nå ,som kanskje faller etterhvert som folk er lei av å annonsere i flere år. Gikk en NA modell for ca 200.000 og han har vel holdt på i et par år. Hva mener dere Toyota frelste om dette. Debatt om dette er på sin plass :wink:
Jeg fikk solgt for nesten prisantydning, å det er jeg meget fornøyd med!:)
En NA på skilt er nå bare en 100k billigere en TT Supran, sånn er det bare, alikevell er det ikke store forskjellen på å regge en TT å NA mtp pris:)
Så, jeg tror uansett du må over 300k for en bra TT Supra, så leng du ikke treffer en som MÅ selge kjapt!:)
Du får ha lykke til videre med kjøp av Supra å jeg håper du finner en bra Supra!;)
Meeeget fornøyd med Supra som bil!:)
 #360061  av KeNsA

sindrejl skrev:
oddrey skrev:Vurderer å kjøpe supra mk4(registrert) men er veldig usikker på om det er veldig lurt sånn markedet er nå. Ser at de fleste sliter veldig med å selge bilene sine og bilene er priset høyt tross at markedet er dårlig. Er redd jeg kjøper en bil som etterhvert faller veldig pga kunstig høye priser nå ,som kanskje faller etterhvert som folk er lei av å annonsere i flere år. Gikk en NA modell for ca 200.000 og han har vel holdt på i et par år. Hva mener dere Toyota frelste om dette. Debatt om dette er på sin plass :wink:
de er ikke så sinnsykt vanskelige å selge, bare litt :)
men den n/a modellen du hinter til ble liggende ute lenge av svært mange faktorer. For det første var prisen aaaalt for høy i starten for en N/A RHD, for det andre var den stappfull av fjortiss-dekaler og annonsen innehold bilder av burning, benking hos biltilsynet samt damer på panseret.. prototypen av rævva annonse.. Husker jeg ville kjøpe den for ca 2 år siden, men snudde fort i døra da eier nektet å gå under 350.000 for den :mrgreen:

Ellers er jeg av den formening at en god supra er idag ikke verdt særlig over 300.000, uansett hvordan man snur å vender på det så er prisen svært kunstig høy for en ellers svært gammel bil som ikke lenger har den statusen den engang hadde.. fastNthefurious tiden til supra er over nå og den er ikke akkurat særlig skjelden lenger her på berget. Jeg ville ventet og sett an markedet..

Du får gi meg et kurs på å lage en bra annonse!;) hehe, jeg erkjenner at den var vell dum ja!;D
Håper det ikke er meg du hinter til at jeg ikke vil gå under 350k, det er litt vell høy pris for en NA!:)hehe
Dekalene er jo bare reklame for et motorsykkel dragrace team!;) så jeg syns ikke det er fjortiss!;)
 #360093  av inzane2012

KeNsA skrev:Så, jeg tror uansett du må over 300k for en bra TT Supra, så leng du ikke treffer en som MÅ selge kjapt!:)
300K for en supra kan jeg gå med på vertfall :) men så veldig mye mer enn det hadde jeg ikke vert villig til å gi for en bil som begynner å bli såppas gammel, med mindre den er i 100% mint condition ;)
 #360134  av KeNsA

ja, er enig med deg der!:)