TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ats racing, service ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #357401  av stianøverland

jeg bestilte 2 bankesensorer fra ats racing 11mai.
har fått bekreftet at de har fått penger men har ikke fått noe kollinr, så virker ikke som pakka er sendt(evnt at de ikke har sendt meg kollinr.)

noen som har erfaringer med ats racing?(om de sender ut kollinr, sånn som alle andre gjør) hvor lang tid det tar, for begynner å bli litt deppa nå. er lei av å la bilen stå stille.
 #357413  av Haugrud

Jeg bestilte en turbo der for over to uker siden, og den har de fortsatt ikke fått dælka i posten..svarer ikke spesielt raskt på mail heller..så tror jeg er like lei som deg :P
 #357444  av stianøverland

har du fått noe svar på mail i det hele tatt da ? det har ikke jeg..
 #357446  av stianøverland

kikka på mailen nå :P

your package is on the way
18. mai 2010 21:12:02

your package has just been shipped.

det vil jeg si var noe seint da :P en uke etter at jeg bestilte. men men, nå er den iallefall på vei
 #357449  av predator

stianøverland skrev:kikka på mailen nå :P

your package is on the way
18. mai 2010 21:12:02

your package has just been shipped.

det vil jeg si var noe seint da :P en uke etter at jeg bestilte. men men, nå er den iallefall på vei
Kan vel gå ganske så lang tid til du har den lell.
Med den askeskyen osv som er på vei hit no.
Venter selv på eksos, så krysser fingrene at den kommer seg til landet før alle fly blir innstilt ogjen :roll:
 #357484  av stianøverland

sitter å krysser armer og bein, og mer til. men har mine tvil :P
 #357521  av FireWalk

de pleier vel ikke sende ut noe tracking nr såvidt jeg vet? Har handlet mye der ifra. Kommer som regel raskt med meg. Og har ingen ting å utsette på kommunikasjonen heller. Har fått mye rådgiving og rask svar på mail. De har til og med funnet frem brukte deler som jeg har fått kjøpt av dem (som ville kostet meg skjorta å kjøpe nye hos Toyota) så har ingenting negativt å si om ATS Racing. Mulig det kan være stor pågang der til tider og at det kan gå tregere å svare på mail i perioder, men de er ærlige folk med gode produkter og har du betalt så får du garrantert det du betaler for! :) Har aldri opplevd at det har tatt lang tid å bestille derifra. Med mindre du bestiller Innsugsmanifold eller andre ting som må custom "produseres" før det sendes.
 #358377  av stianøverland

tja, har fortsatt ikke fått noe pakke. begynner å bli lei ventinga nå!

har fremdeles ikke fått svar på mailen jeg sendte for over 2 uker siden!
 #359484  av JK86

update?
 #359713  av stianøverland

har fått de for et par dager siden. MEN, orka ikke vente lengre, så dagen før hentelappen kom, så kjøpte jeg en av en bekjent :P så nå har jeg 3 stk :P
 #359727  av JK86

kjekt og ha det..