TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Cressida fastback 1977/78 modell selges!

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #359380  av rx300

Jammis skrev:Eu godkjenningen går ut i år.

Grunn til salg: Kan for lite om bil, for lite tid og penger til og ta vare på den.

Bilder: viewtopic.php?f=62&t=22599&start=0
Tråden og bildene der er tre år gamle.. Har du nye bilder? Har du brukt den om vinteren de siste årene/har den stått ute eller i garasje?
 #359626  av rx300

Var en god del mer rust enn for tre år siden ja, sånn går det når de gamle klassikerne får smake saltet :( Men den kan nok fortsatt reddes av noen som har tid og kunnskap.
 #359701  av rx300

Jammis skrev:Får håpe det er noen interisserte hvis ikke ender den nok opp på dynga.
Ville lagt den ut andre steder enn her da, her er det ikke så mye interesse for gamle biler.

Legg den ut på http://www.tscn.no, og på autodb/finn selvsagt. Det er for ille å sende den på dyngen.
 #359711  av Brasse

Anbefaler Finn! Mykje respons på min '76 Corolla (sikkert 15-20 henvendelsar ila. ei veke.)
Tilstanden var mykje den samme som din, vil eg tru.
 #359718  av Zepticon

Faen, må sifra om det står så ille til at du skal sende den på dynga da.
Om det er snakk om å bytte mot vrakpanten så må det jo være noen som kan forbarme seg over den.

Hvilken motor er det i den forresten?
 #359757  av jacquelin

Enig med Zepticon! Antall to-dørs biler i Norge kan vel telles på en hånd... Har du prisantydning? :)

Antar det er 18R-motoren som står i den, 2 liter. :)
 #359764  av rx300

jacquelin skrev:Enig med Zepticon! Antall to-dørs biler i Norge kan vel telles på en hånd...
Faktisk er det vel vel så få 4-dørsutgaver igjen, ettersom coupéene har vært eid av entusiaster og tatt vare på, mens 4-dørsutgavene har blitt brukt opp. Jeg vet om minst 6 coupéer i bruksstand, men bare 4 sedaner. Hadde vært artig å høre med OFV om hvor mange Cressidaer det var igjen på veiene i Norge :)
 #359821  av jacquelin

Åja da så! Jeg bare føler at de gangene jeg ser Cressida rundtomkring så er det oftest firedørs. Men ja, det hadde vært veldig kult å få vite et antall. :)