TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 video fra Rudskogen 7.juni

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #359669  av mr2storbrua

Forhåpentligvis ikke lenge til jeg også kan legge ut film.. Hvilke spec har du på bilen? Bare tenkte om jeg kan sammenligne rundetidene som jeg får med dine..

Var det noe som skjedde der den 7.juni? Er vel ikke bare å stikke innom en helg å kjøre vel?
 #359671  av kake

Trykk på bildet i signatur så ser du specs. Motoren er en 2.gen jdm. Ja det må du gjøre, er lei av å være eneste mr2 på banen...:P

Det var alfa romeo klubben som arrangerte, totalt 12 biler ca? med skilt som kjørte, så godt med kjøretid kan man si. Terminlista til rudskogen finner du her.
 #359698  av M4ts

hehe, det så digg ut det der! :D ser ut som bilen går greit :)
 #359708  av mr2storbrua

Hadde du kontakt med noen fra Alfa Romeo-klubben da, slik at det ikke gjorde noe om du sneik deg innpå? Eller er det standard protokoll i alle bilklubber at alle kan kjøre?

Og de dagene det står "ledig" på, er det stengt frem til noen bestiller tid, eller er det åpen bane da? Bare å stikke innom altså...
 #359729  av kake

På sånne småtreff er det ofte åpent for andre merker for å dekke opp kostnaden det koster og leie Rudskogen. Det var fler hondaer enn alfaer der for å si det sånn :) Det må være et arrangert treff for at du kan kjøre, du kan nok ikke stikke innom hvor det står ledig dessverre.
 #359899  av lasse

Laster ned filmen nå :wink:
Klar for heldags på våler den 26 da?