TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #359843  av mr292

ad92 skrev:
da må du i såfall gå for slike som Mralp hadde før.
er realtivt sikker på at de er samme som jeg har :D strøkne som F***
Jepp, de er strøkne, eneste forskjellen jeg kan se på dine er at du har det 2-delte luftinntaket bak dørene.
 #359880  av mailman1

Ny spiller. Pioneer FH-P80BT. Åpna pakken. Har ekstern mic. Lurer på om jeg skal strekke mic'n bak i motoren eller eksosen. :mrgreen: Koselig overaskelse til alle som ringer.
 #359919  av Sven

mailman1 skrev:Ny spiller. Pioneer FH-P80BT. Åpna pakken. Har ekstern mic. Lurer på om jeg skal strekke mic'n bak i motoren eller eksosen. :mrgreen: Koselig overaskelse til alle som ringer.
Inni luftfilteret :lol: :twisted:
 #360052  av mailman1

"hallo" "PHHHSSSSHHHHUUUUUIIIIIIIUSSSH"

blir vel bare bråk det da:P som å blåse på en mic.. :)
 #360097  av JK86

Det kan jeg prøve å sjekke opp..[/quote]

Annslagsvis 800-1000 kr arb.timen.[/quote]

så da er det ikke billiger og ha fly enn bil på shappa.. men var så mye som skilte :D :D takker
 #360123  av ke25-toyoglide

Jaja skal du sammenligne med merkeforhyandlere så er det ihvertfall blandt de aller billigste.
http://www.klikk.no/motor/bil/article469130.ece
Ifølge denne så er jo timeprisen helt horrible.
Ford billigst med over 1100.-
Flere av de ligger på nærmere 2000.- (Volvo, Landrover, BMW)
Audi tar kaka med opptil 2400.-
Då må jo flymekanikkerprisene sies å være "billig"
 #360198  av JK86

vel han kollegaen min har fortsatt sine tvil og mener detta ikke stemmer. noen som kan vise til konkret info om hvor mye dem tar i timen for fly?
 #360309  av mailman1

Jobber rett ved sas hangaren her på sola flyplass. Er det bare å kjøre over å spør om oljeskift? :lol:

Har jo tilogmed vinge!
 #360461  av inzane2012

hohohohoho, da har eg kanskje fått ordna meg en heftig "detailing" jobb i sommer :) blir nok riktignok bare utvendig jobb med lakkrens, polish og voks :)

bilen det er snakk om er en Dodge-wait for it---------------------- VIPER RT10 ;)
 #360462  av predator

inzane2012 skrev:hohohohoho, da har eg kanskje fått ordna meg en heftig "detailing" jobb i sommer :) blir nok riktignok bare utvendig jobb med lakkrens, polish og voks :)

bilen det er snakk om er en Dodge-wait for it---------------------- VIPER RT10 ;)
Må forlange testkjøring når jobben er gjort da :wink:
 #360463  av inzane2012

predator skrev:
inzane2012 skrev:hohohohoho, da har eg kanskje fått ordna meg en heftig "detailing" jobb i sommer :) blir nok riktignok bare utvendig jobb med lakkrens, polish og voks :)

Må forlange testkjøring når jobben er gjort da :wink:
hadde for min del vert nok å fått sitte på en liten tur, tror jeg hadde vert for nervøs til å kjørt den sånn som jeg kjører med mr2'n ;)
  • 1
  • 564
  • 565
  • 566
  • 567
  • 568
  • 1172