TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Wide bodykit! - MR2 MK1 - Twincharger! :-)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #360171  av sethro

Tjaaa... Har forsatt ikke fått starta den. Fant ut at bensin tanken er full av rust.
Driver å bygger en ny i alu som skal foran. kan være av bensinen er dårlig, siden
den ikke har starta enda. Så har jeg lodda ledningene rett på coil`n. Var no dårlig kontakt der.
Skal oxo rydde litt opp i lednings rote.. :-)
 #360190  av sethro

Har ikke gitt opp :-) Men fått en liten knekk, siden ikke motoren starter, enda..
Men så fort motoren går, så kommer jeg til å bli helt i hundre igjen..

Skal ha ned tanken så fort jeg har tid. Lite tid denna uka, siden jeg skal gifte med til lørdagen!

Men til uka igjen skal tanken ned. Og så må jeg flytte batteri og vann pumpa til intercooleren.
Tenker jeg slår ut delene til nye tenken til uka oxo. Driver å programmerer delene nå.
blir på ca 34 liter.
 #360203  av JK86

såpass... gratulerer med bryllupet som kommer... :D bare pass på så ikke ekteskapet går utover bilprosjektet. hehe :mrgreen:
 #360294  av inzane2012

JK86 skrev:såpass... gratulerer med bryllupet som kommer... :D bare pass på så ikke ekteskapet går utover bilprosjektet. hehe :mrgreen:
kanskje det er med bilen han skal gifte seg med?? er jo en fyr nedi ett eller ugglu-ugglu land som gifta seg med ei geit, så alt er mulig ;)
 #360313  av sethro

hehe :-) Ikke bilen og ikke en mur her takk :-) :lol:

Blir forsatt prosjekter på meg forde om jeg gifter meg :-) !!!
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20