TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla 1,6 SR 5

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #360220  av BVG

kaos skrev:Og vips står denne bilen på tunet mitt. Har hatt fleire sleke bilar og veit godt kor rustplaga dei er. Særs i golv, hjulbogar, innerskjerm, støtdempartårn, plateskøytar og igrunn heile jævla bilen ;)
Heldigvis var denne i like bra stand som selgar påpeikar, rust er ikkje eit tema. Har aldri sett eit sveiseapparat. Unikt!
Sidan bilen kun har sine 59000km på tellaren seier det seg nesten sjølv at bilen køyrer som ny og at interiør og alt er svært bra.
Einaste minuset med bilen var eit svært bulkete tak.

Kjem vell ein liten logg på bilen etterkvart. Hint: Recaro, Sparco, 3tg, gt-detaljar, senk og ymse jdm snacks. Meeen bilen vil fortsatt framstå som eit flott "originalt" eksemplar.

Til dei nysjerrige... Bilen kosta under 40.
Gratulerer med fin bil 8) Kan jeg spørre hva du ga for den ? Litt nysjerrig siden selgeren sa han hadde fått et bud på 40 som han hadde avslått :wink: Blir spennende å se bilder etterhvert, lykke til med bilen :)

PS ! Hvis du skal bytte ut setene som sitter i bilen og sette inn recaro, kan jeg kjøpe de som sitter der nå da i såfall ? Syns de var gode å sitte i, i forhold til de jeg har i min corolla og kunne tenkt meg bytte ut de :!:
Sist redigert av BVG den 14 jun 2010 18:00, redigert 1 gang totalt.
 #360244  av ke25-toyoglide

Gratulerer, trur nok den bilen har kommet i rette hender ja. :D
Var flotte farger på interiøret i forhold til at den er kvit. Veldig friskt.
Gleder meg til masse bilder
 #360249  av rx300

BVG skrev:
Gratulerer med fin bil 8) Kan jeg spørre hva du ga for den ? Litt nysjerrig siden selgeren sa han hadde fått et bud på 40 som han hadde avslått :wink: Blir spennende å se bilder etterhvert, lykke til med bilen :)
At en annen har kommet med bud er et av de eldste salgstriksene i boken... om enn noe uredelig synes jeg. Jeg kikket på en bil som stod til 71k+reg for noen uker siden, fikk beskjed om at han hadde fått et interessant bud, men kunne få den for 60k+reg hvis jeg bestemte meg raskt. Jeg så på bilen, og det var så mye plukk at jeg ikke ville gi mer enn 45k+reg, høynet til 47k. Det var jo totalt uinteressant i følge selger. Vel - bilen står ennå, og har nå kommet ned i 50k annonsert pris... ;)

Så be om dokumentasjon på hvem som har gitt budet er mitt tips :)
 #360256  av BVG

rx300 skrev:
BVG skrev:
At en annen har kommet med bud er et av de eldste salgstriksene i boken... om enn noe uredelig synes jeg. Jeg kikket på en bil som stod til 71k+reg for noen uker siden, fikk beskjed om at han hadde fått et interessant bud, men kunne få den for 60k+reg hvis jeg bestemte meg raskt. Jeg så på bilen, og det var så mye plukk at jeg ikke ville gi mer enn 45k+reg, høynet til 47k. Det var jo totalt uinteressant i følge selger. Vel - bilen står ennå, og har nå kommet ned i 50k annonsert pris... ;)

Så be om dokumentasjon på hvem som har gitt budet er mitt tips :)
Hehe... klar over det, nå la jeg heller ikke inn noe bud på den. Vurderte det, uansett for sent nå. Man må enten kunne såpass mye om den bilen eller bil generelt, så man kan argumentere for hva den er verdt... Eller iallefall late som hvis du er god til å lyve, hvis selgeren sjøl ikke er så stødig på bil evt...
 #360280  av kaos

Brasse skrev:Gratulerer med pen bil, Kaos! 3TG blir skamgromt!
Mao ha sopass ;)