TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Felg..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #359936  av Stian AB

Klarte å ødelegge den ene felgen min på en steinkant i kveld :shock:
Felgen er klar for søpla, og derfor trenger jeg en ny..Men hvor får jeg tak i en identisk Rial Viper felg?
Legger ved bilde av felgen..Noen som enten har en brukt, eller vet hvor jeg kan få tak i en slik?
De er forresten ikke svarte orginalt..
SNV30777.JPG
SNV30777.JPG (470.63 kiB) Vist 587 ganger
 #359946  av lasse

Er ikkeno som kan sveises/rettes? Vet ihvertfall at holmen bilgummi i oslo retter felger...
 #359949  av mralp

Alt fra dekkmann til spesialfirma som felgretting.no retter felger. Jeg har bla noe oldschoolfelger som ikke ligner grisen jeg skal få fikset opp, alt går! :D
 #359964  av Stian AB

Den felgen jeg har bilde av der er jo fra da felgen var hel :wink:
Tror ikke det er mulig å rette opp den felgen min igjen..den har knekt i sidene flere steder, og er bare søppel..bilen snurra 180grader og traff en fortauskant med bakfelgen :lol: så den er most..ellers ble det ikke en ripe på resten av bilen :D flaksen følger idioten som de sier :lol:
 #359971  av Stian AB

Rial Milano heter vist felgene..men ikke mange som lagerfører dem i norge :?
 #359983  av lasse

Da så...
Men er det ikke bare å kline til med noen gromme 18" med polert kant med en gang nå da? :wink:
 #359993  av SanAndre

lasse skrev:Da så...
Men er det ikke bare å kline til med noen gromme 18" med polert kant med en gang nå da? :wink:
Enig her, du var jo ikke fornøyd med lakken på de uansett :twisted:
 #359997  av Stian AB

SanAndre skrev:
lasse skrev:Da så...
Enig her, du var jo ikke fornøyd med lakken på de uansett :twisted:
Tror ikke polert kant blir noe fint på bilen min..Synes det er ganske tøft med svarte felger, så det kommer til å fortsette sånn :D
Planen er å lakkere felgene på nytt, og få på noen 235 bakdekk. Har egentlig lyst på toyo r888 gateslicks, men de koster jo over 2000kr pr stk :shock:
 #360371  av Stian AB

Var ikke mulig å få tak i den Rial felgen lenger..Gått ut av produksjon for flere år siden..Så jeg kjøper heller 4 nye felger fra Sharif eller noe :D

Vil en felg med boltsirkel 5x112 passe på mr2èn, og med innpress 42?
 #360375  av ErikG

Er vel 5x114,3 på mr2. Sjekk hva bilprodukter har av felger. Får fort god pris der.
 #360377  av Stian AB

ErikG skrev:Er vel 5x114,3 på mr2. Sjekk hva bilprodukter har av felger. Får fort god pris der.
Ja er 5x114.3 og innpress på 38 eller noe på mr2..men lurte på om det faktisk passer med 5x112 og 42 i innpress?
 #360384  av lasse

5x112 passer med slingremuttere, kjørt på det i flere år.
Men innpress på 42 er jo fyfy, er altfor høyt om du skal ha det til å fylle hjulbuene skikkelig...
Men det kommer jo litt an på bredden på felgen også da.
 #360385  av Stian AB

lasse skrev:5x112 passer med slingremuttere, kjørt på det i flere år.
Men innpress på 42 er jo fyfy, er altfor høyt om du skal ha det til å fylle hjulbuene skikkelig...
Men det kommer jo litt an på bredden på felgen også da.
Ok..Jeg får ta en tlf til Sharif i morra å høre hva han får tak i av den felgen jeg vil ha.
 #360392  av ad92

synst felgene lignet mistenkelig mye på mine, uten at jeg vet hva di jeg har på heter. Vist det er samme kan du få dem for en BILLIG penge :lol: