TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 MK2 TÃ¥kelys leddnings nett

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #360343  av Issate

Har planer om og koble opp spreder på MR2'n min, men finner ikke ledningen til sprederne under hoved lykta.
Har bryter fra fabrikk ferdig koblet med ledning til reele, men derfra forsvinner den :S
Jeg og kompisen min prøvde og lete etter den, men uten hell :/

Noen tips ?
Er klar over at det er lett sak og koble ny ledning fra reele, men hadde vært litt dumt vis den originale ligger dær :P
 #360396  av Helgeland

trodde alle mr2 kom med orginalt tåkelys. så du har nok kontaktene en plass. men det er jo lettest og se di fra undersiden av bilen. hvis du skrur av plastdekslene i front der.
 #360421  av inzane2012

på min så hadde ikke toyota gjort noe med ledningene til tåkelysa etter di bytta fanger, di hang bare å slang under park/blinklysa bak fangeren... så jeg klipte bare av kontakten og klemte fast noen kabelsko og kobla til min tåkelys :)
 #360430  av Issate

Okei, skal se om jeg får tid til og skru av front fangeren idag og skjekket :)
Og tror ikke det er Toyota som har byttet fanger på min, er hjemme mekket så kan jo være gjømt omså hvor :S
 #360449  av inzane2012

Issate skrev:Okei, skal se om jeg får tid til og skru av front fangeren idag og skjekket :)
Og tror ikke det er Toyota som har byttet fanger på min, er hjemme mekket så kan jo være gjømt omså hvor :S
ta ei lommelykt og lys litt inni der først og se om du ser di :) vist di fortsatt henger der så er det lettere å bare jekke opp bilen og ta di fra undersia uten å ta av fangeren :)