TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nytt ratt fra andre toyota modeller?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #360310  av mailman1

Hm. Er det bærte/tute/horn på det rattet da?
 #360349  av mailman1

Hvorfor er det så sjeldent a? Var på TRD sida. Ingen ratt der. Noe di har slutta å lage kanskje... Eller som di kun lager til di råeste bilene sine og selges ikke separat. :)

tviler på jeg gidder. Kanskje jeg kan restaurere det gamle? Hva firma som kan gjøre sånt? evt få meg en sånn rosa ulltrekk... :|
 #360353  av mr292

det fra rpmgarage koster jo 5,999.00$(ca 39.000 kr) hadde jeg vinnet i lotto så hadde jeg kansje vurdert de andre TRD ratta (til under 1000$) men ville heller kjøpt meg ny bil enn det trd rattet fra rpm garage.
dessuten synes jeg de sort/rød og sort/blå er finere enn det fra rpmgarage (med røde sømmer)

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid ... Categories
 #360354  av mailman1

blir litt drøyt for et ratt liksom.
 #360409  av magnesmurf

Hvorfor ikke bare kjøpe uorginalt? Sparco, momo, Omp, Nardo osv lager mange fine ratt. Momo lager rattnav til mr2en. Du får stort sett det du vil ha av hornkanpper osv med toyota eller mr2 logo, så det ser orginalt ut.
Er du bekymret for at du ikke har airbag i rattet får du heller satse på 4 punkt belte i bilen. Da sitter du støpt fast i setet :wink:
 #360457  av mailman1

Skal ikke ha tulle seler i bilen. Og det vet jeg du er enig i meg i smurfemann. ;) hehe.
Vel og bra med custom ratt. Blir kanskje det til slutt.
 #360487  av trd2000gt

mailman1 skrev:Skal ikke ha tulle seler i bilen. Og det vet jeg du er enig i meg i smurfemann. ;) hehe.
Vel og bra med custom ratt. Blir kanskje det til slutt.
tulle seler? det er slike sele som burde vært originalt i bilder, det er tross alt mye sikrere :) skal ha det selv om pengene strekker til
 #360497  av mailman1

haha. Joda det hadde vert greit hvis dem var integrert på en fin måte. Men somregel er di røde og fancy og passer ikke i kupeen i det hele tatt og det ser bare vulgært ut. :P
 #360510  av trd2000gt

mailman1 skrev:haha. Joda det hadde vert greit hvis dem var integrert på en fin måte. Men somregel er di røde og fancy og passer ikke i kupeen i det hele tatt og det ser bare vulgært ut. :P
nja kommer vel litt ann på hva du har gjort med bilen antar jeg, min er jo stylet både utvendig og innvendig, mens din ser relativt original ut :p
 #360515  av magnesmurf

NOen litt mer eksklusive biler har jo 4 punkt orginalt. (porsche, lambo, ferarri osv) Og noen klarer til og med å integrere selene på en fin måte. Tror desverre ikke det lar seg gjør i mr2en. Da må man ha en form for fester i torpedoveggen bak setene. Men får man sorte seler er de diskre nok.

En annen ting er at et pent uorginalt ratt virkelig er en fin oppgradering både med tanke på utseende og kjørekomfort.
 #360520  av trd2000gt

magnesmurf skrev:En annen ting er at et pent uorginalt ratt virkelig er en fin oppgradering både med tanke på utseende og kjørekomfort.
Kunne ikke sagt det bedre selv, et lite ratt gjør utrolig mye for interiørets helhet.