TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• trondheim, søndag 7.mars

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #35247  av chris

som vanlig møtes vi på søndag da! kl 17 på piren, som vanlig. Fossegrenda etterpå, for litt gocartkjøring, og lazer-x!

Møt opp!!

(jada, @lpher, vet du ikke kommer:))
 #35265  av cameleon

chris skrev:som vanlig møtes vi på søndag da! kl 17 på piren, som vanlig. Fossegrenda etterpå, for litt gocartkjøring, og lazer-x!

Møt opp!!

Denne gangen må jeg desverre melde avbud. Chris vet grunnen hehe. Jeg vet du føler med meg :cry:

#35319  av sindrejl

kjipt Kim.. vel jeg er med as usual :)
 #35330  av @lpher

chris skrev:
Gyldig fravær....har med lapp hjemmefra....fattern har bursdag...så jeg slipper nok ikke til denne gangen heller....

@lpher

#36056  av FalcoN

hi dåkk møta kvar søndag? ha vyrri fØnn å vyrri me ein gång jah... :D men litt langt å fårrå...itj d at æ hi nå spes bil å vis tå da men...får shå om æ engashere ein søndag :D

#36060  av angrykid

FalcoN skrev:hi dåkk møta kvar søndag? ha vyrri fØnn å vyrri me ein gång jah... :D men litt langt å fårrå...itj d at æ hi nå spes bil å vis tå da men...får shå om æ engashere ein søndag :D
Hadde jeg ikke hatt en kompis som prater trøndersk, så hadde kommentaren min til denne uttalelsen vært:

translation, please? :D

#36064  av SupraTurbo

Hvor er du fra FALCON?

#36120  av @lpher

Ja? where abouts are you from? :-) ...og details om celican please? ..gjerne med bilder :)

@lpher

#36125  av chris

FalcoN skrev:hi dåkk møta kvar søndag? ha vyrri fØnn å vyrri me ein gång jah... :D men litt langt å fårrå...itj d at æ hi nå spes bil å vis tå da men...får shå om æ engashere ein søndag :D
sleng deg på vettu, har det kjempegøy vi :)

hvilken bil har du? hvor bor du? osv.. ;)