starter opp en liten prosjekt tråd her, fordi jeg ikke syntes den passer noe annet sted her på forumet, hvis en moderator vil flytte den, så er det bare å gjøre det 
byttet til meg denne lille skjønnheten mot en 93 civic hatchback, som bare stod å forfalte. har alltid hatt en svakhet for gamle opeler, da spesielt for manta A og kadett B og C
bilen er en 1969 modell olympia a coupe. 1.1 liter med doble gassere, starter og går stille som en barføtt indianer
planen for bilen er ikke noe full restaurering som skal bli helt 100% det skal bli en "OK", nogenlunde rustfri bruksbil/vinterbil.

fikk også med noen fine reservedeler
orginalpanseret bil et "rat-panser"
fikk også med en motor i deler
også et lite samlingsbilde av bilene mine
hva syntes folket?

byttet til meg denne lille skjønnheten mot en 93 civic hatchback, som bare stod å forfalte. har alltid hatt en svakhet for gamle opeler, da spesielt for manta A og kadett B og C
bilen er en 1969 modell olympia a coupe. 1.1 liter med doble gassere, starter og går stille som en barføtt indianer

planen for bilen er ikke noe full restaurering som skal bli helt 100% det skal bli en "OK", nogenlunde rustfri bruksbil/vinterbil.

fikk også med noen fine reservedeler

fikk også med en motor i deler
også et lite samlingsbilde av bilene mine

hva syntes folket?
Vw Golf mk6, Toyota corolla ke30, Opel Manta A v12 turbo.
RETRO SELVFØLGELIG!
RETRO SELVFØLGELIG!