TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #360533  av ke25-toyoglide

inzane2012 skrev:faen så kjedelig å måtte reise tre kvarter for å komme på lege vakta med noe som tar 5 min å sy igjen...
Då har du en kjedelig bil, tar ofte den lengste vegen når eg skal en plass, bare for turen sin del.
Det som er kjedelig er å sitte 2-3 timer på legevakten i kø, med store smerter. (blindtarm)
Etter å fått time på legevakten, pga at du ikkje orket å sitte der i evigheter med store smerter.
Ventet hima i 4 timer før me kjørte til legevakten for å slippe køen.
Ikkje så rart at folk faktisk dør på legevakten når de blir sendt på do av legen for å ta pisseprøve.
 #360555  av inzane2012

kjedelig sjåfør er vel heller svaret :)
men altså, er ganske kjedelig når du nett har kutta deg litt i fingeren, så må du reise nesten en time for å sy 3 sting, det føles litt bortkasta ut, kunne jo lika godt ha sydd det sjøl, for den bedøvelsen gjorde faen meg 100 ganga mer vondt enn når eg kutta meg :)
 #360566  av Sven

Kunne vel bare teipa fingeren vel :lol:

If you can't Duck it, fuck it!

Sydde et par sting uten bedøvelse en gang, funka jo fint det. 4 stikk og litt rykking.
Var vel 12 år, så trudde legen tulla når han spurte om vi skulle ta det uten bedøvelse :shock:
 #360571  av inzane2012

Sven skrev:Kunne vel bare teipa fingeren vel :lol:

If you can't Duck it, fuck it!

Sydde et par sting uten bedøvelse en gang, funka jo fint det. 4 stikk og litt rykking.
Var vel 12 år, så trudde legen tulla når han spurte om vi skulle ta det uten bedøvelse :shock:
nja, trur ikkje teip hadde funka så bra, var bare ett overflate kutt, men gikk ett stykke "nedover" fingeren, så hang ei tjukk skinnbit og dingla, heldigvis ikkje så djupt at eg traff nerva eller sena, men blødde som ett helvette :)
men kan love deg at den vedkubben fikk det værre ;)

men over til noe litt mer lystig :)
får kanskje en ganske fin sommerjobb i neste veke, hos Tracksa AS, laga lyskjegle og tavler til bruk i alt fra karting til strørre Fromula klasser :) og vist jeg får den så skal jeg kanskje reise til Finland og Sverige for oppdatering av "gamle" anlegg på forskjellige baner :D :D
 #360582  av Sven

Det høres kult ut. Ta med kamera i tilfelle :D
 #360814  av JK86

masse strekker de skal passe på nå a.. kunne de ikke bare lagt ut dato og klokkeslet oxo da... så hadde vi hatt litt oversikt
 #361206  av inzane2012

da var detta årets bursdagsfeiring overstått med en lang ettermiddag med jobbing med å legge opp vinterens ved-lager sammen med gamlingen, godt å få det overstått :)
 #361261  av FireWalk

gratulerer med dagen da. Gammel du er blitt nå da? :) jeg sitter på jobb enda.. Med 100% overtidsbetaling og ser på stargate atlantis og stapper i meg potetgull og brus. Ikke helt feil det. Skulle hatt det slik på jobb hver dag så kunne jeg sett ferdig alle seriene på jobb og fått mer tid til andre ting på fritiden. :p
 #361263  av ArildM

:lol: Noen som har det kos på jobb hører jeg ja :wink:
 #361269  av inzane2012

FireWalk skrev:gratulerer med dagen da. Gammel du er blitt nå da? :)
runda 24 nå :)
FireWalk skrev:jeg sitter på jobb enda.. Med 100% overtidsbetaling og ser på stargate atlantis og stapper i meg potetgull og brus. Ikke helt feil det. Skulle hatt det slik på jobb hver dag så kunne jeg sett ferdig alle seriene på jobb og fått mer tid til andre ting på fritiden. :p
ArildM skrev::lol: Noen som har det kos på jobb hører jeg ja :wink:

hihi, høres digg ut det ja, hadde det litt sånn i en vikarjobb jeg hadde i trondheim, di gangene jeg jobba ettermiddagsskift var det som regel bare meg og 2-3 andre, og jeg kjørte cnc-maskina på langprogram ;) hva er det forresten du jobber med firewalk?
 #361272  av FireWalk

jobber i it avdelingen i et firma som heter provinor. Programmerer abb robotics pedanter og konsoller, samt en del feil søking, bruker støtte og det vanlige.. Må være minst en tekniker på jobb til en hver tid så jeg jobber overtid nå selv om det egentlig ikke er noe for meg å gjøre her.. Men er igrunn greit, gjør det samme på jobb nå som jeg ville gjort hjemme uansett.. Hehe.. Du har ikke tenkt deg til ålesund igjen snart da?
  • 1
  • 565
  • 566
  • 567
  • 568
  • 569
  • 1172