TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem kjøper denne perlen no tru?

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #360972  av predator

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1277055868
Førstemann til mølla sier nå bare jeg..

HAr f.. så lyst på den selv da. ... . . . . . :roll: Men det var det med pengene...
 #360974  av loft

Den var gjennomført! Hadde jeg hatt 65000kr ekstra hadde den vært min! :P
 #360981  av ErikG

Nå igjen. Nettop solgt omtrent jo. Nesten litt fysen selv jeg nå..
 #360983  av ErikG

Derfor:
bilen har fått anmerking på for store hjul i forbinelse med en politi kontroll og må vises vegvesenet.. da ingen av forandringene er skrevet inn i vognkort kan det vere de henger seg opp i dette.
 #360986  av ErikG

Hva med den 4a-gze motoren som sitter der? Fjører? Bremser? Er litt div de kan henge seg opp i
 #360990  av celicat23

Scotty skrev:Så ingenting er godkjent? Da kan det være forståelig.. kan kanskje være greit å ha det stående i annonsen isåfall.
"Kjøp bil nå, som kanskje aldri du får skilter på igjen!" er vel ikke ett bra salgs argument :)
 #361001  av Scotty

Må ikke nødvendigvis være så direkte. Kan på indirekte vis la leseren skjønne at motoren etc ikke er godkjent. Den som kjøper bilen kommer uansett til å vite det, så ser ingen grunn i å 'skjule' det i begynnelsen.
 #361008  av mr2storbrua

Scotty skrev:Må ikke nødvendigvis være så direkte. Kan på indirekte vis la leseren skjønne at motoren etc ikke er godkjent. Den som kjøper bilen kommer uansett til å vite det, så ser ingen grunn i å 'skjule' det i begynnelsen.
Tommy Larsen skrev:da ingen av forandringene er skrevet inn i vognkort kan det vere de henger seg opp i dette
Syns dette er en tilfredstillende måte å si det på jeg. Om man ringer på bilen kan man jo spør hva slags forandringer som er gjort og som ikke er godkjent.
 #361011  av Terjen

Blir nok litt og ta tak i tenker jeg.
Får ikke mindre enn 17" hjul over bremsene, bremsene blir ikke godkjente, ikke spacerene, senkefjærene er "justert" en smule med vinkelsliperen, eksos sjauer, motor er fy, ratt og rattspacer, div xenonkit og lykter osv osv.
Hvis en skal henge seg opp i alt så kan en få litt pes. Jeg har fortsatt originalbremsene og eksosen til den, som nåværende eier ikke har henta enda. Andre ting er verre med.
Men så kan en jo være heldig som når den var i mitt eie, fikk mangellapp på eksosen i Mo i Rana.
Fikk tak i et originalt og satte på, og tok sjansen at de ikke tok full teknisk. Kontrollerte da heldigvis bare eksosen.. :)
Alt dette kommer jo an på trafikkstasjonen, dagsform osv..
 #361211  av acer

Det er jeg som har kjøpt den. Jeg heter Jan Espen og kommer fra Haugesund. :) Broren min skal hjelpe meg med å bygge den om slik at den skal gå gjennom teknisk kontroll som den er innkalt til. :) I dag har den blitt vasket og litt senere på kvelden tok en kompis av broren min bilder av den i lag med supraen sin. Bildene er nedenunder. Ellers vil jeg bare ønske dere alle en rektig god sommerferie siden jeg reiser 06.20 fra Haugesund lufthavn på vei til Fillipinene der jeg skal være 4 uker. :D Jeg er forresten ny på dette forumet. Bare lurte på en ting hvor får jeg tak i http://www.ts-ogn.no klistremerker? Mener jeg så det på supraen.

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #361224  av ArildM

2 nydelige biler, gratulerer med en rå Mr2 Mk1 :)
Håper alt går bra med godkjenning :)
 #361282  av lexusmann

Acer, traff deg ved Karmsundbrua i dag..eller var det i går??noe sånt i hvert fall, gratulerer med unik bil!! :D